500 واحد مسکن در پلدشت مقاوم سازی می‌شود

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پلدشت  از مقاوم سازی ۵۰۰ واحد مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: طی امسال 500 واحد مسکن با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان پلدشت مقاوم‌سازی می شود.
تصویر 500 واحد مسکن در پلدشت مقاوم سازی می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محمدرضا ممی‌زاده اظهار داشت: طی امسال 500 واحد مسکن با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان پلدشت مقاوم‌سازی می شود.

وی افزود: تاکنون سه هزار و ۱۴۲ واحد مسکن از طریق تسهیلات طرح ویژه در پلدشت مقاوم سازی شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پلدشت با اشاره به مقاوم سازی مساکن عنوان کرد: ۱۰۰ واحد مسکن محرومان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در سال جاری ساخته و تحویل متقاضیان می شود و تاکنون ۵۹۴ واحد در قالب مسکن انفرادی و همچنین ۲۲۰ واحد در قالب مسکن مهر گروه ساخت در شهرهای پلدشت و نازک علیا آماده و تحویل متقاضیان شده است.

ممی‌زاده تصریح کرد: طرح هادی در ۶۰ روستا انجام شد، در ۱۹ روستا طرح هادی نیز در حال اجراست و امسال نیز در ۴ روستا طرح هادی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مقاوم‌سازی مساکن در شهرستان به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ سود بانکی ۵ درصد و باز پرداخت ۱۵ ساله با احتساب دوران ساخت در روستاها و شهرهای پلدشت و نازک علیا قابل پرداخت است و متقاضیان برای بهره مندی از این نوع تسهیلات می‌توانند به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

281542

مطالب مرتبط