رخدادهای ترسناک جهان / از بلعیده شدن توسط قبر تا خونریزی دیوار +تصاویر

کاربران شبکه های اجتماعی روایت هایی عجیب از داستان های ترسناکی که برایشان اتفاق افتاده را در اینترنت منتشر و ادعا کردند این داستان ها واقعی هستند.
تصویر رخدادهای ترسناک جهان / از بلعیده شدن توسط قبر تا خونریزی دیوار +تصاویر

به گزارش سایت خبری پرسون، داستان های ترسناک همیشه مورد توجه مردم و علاقه مندان قرار دارند. صد ها بحث و داستان اینترنتی در مورد مشاهده ارواح، شنیدن صدا های عجیب و غریب، حوادث غیر قابل توضیح و ... وجود دارد که افراد بر اساس تجربه شخصی آن ها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند و همیشه این تجربه های شخصی هستند که بیشترین تعامل را دارند. برخی از این اتفاقات ممکن است واقعی به نظر نیایند، اما کسانی که آن ها را تعریف می کنند ادعا دارند واقعی هستند و اتفاق افتاده اند.

در ادامه تعدادی از این ماجرا های عجیب، ولی واقعی را می خوانید:

یادداشت هشدار دهنده

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

یک مهمان هتل یادداشت دست نویسنده دلهره پزشکی را در یک کشو پیدا کرد و فکر می کرد مهمان قبلی آن را یادداشت می کرد در آنجا قرار داده شده است.

در دسامبر ۲۰۱۴ ، امی جونز در هتلی در ادینبورگ اقامت داشت که یادداشت عجیبی را کشف کرد که روی آن بودجه نوشته شده بود: برو ، فقط بیا ... »

جونز به جای ترسیدن ، از یادداشت عکس گرفت و آن را در توئیتر بارگذاری کرد. او سپس به خواب رفت و در مورد مورد را نیز باز کرد.

صبح روز بعد ، او را به دنبال خود در توئیتر اطلاع داد که هنوز زنده است و هیچ صدایی نیز نشنیده نیست.

هراسی شیطانی

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

در نوامبر ۲۰۱۹ ، منبیعی ناشناس از کشته شدن گوسفندی در جنگلی در همپشایر خبر داد. روی جسد گوسفندهای پنج نمودار ، یک صلیب معکوس و شماره ۶۶۶ نقاشی شده بود. این گوسفندان با ضربات چاقو کشته شده اند.

چون که پلیس این حادثه را بررسی کرد ، متوجه شد که یک صلیب معکوس و ۶۶۶ نیز روی در کلیسای سنت پیتر در برامشاو نقاشی شده است. این جنگ با جادوگری ارتباط تاریخی دارد ، اما مردم محلی قبل از حادثه گوسفندان هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده اند. گفته باید ساکنان از آنچه اتفاق افتاده بسیار ناراحت هستند و امیدوارند که پلیس عامل جنایت نقاشی دیواری شیطانی را پیدا کند.

بلعیده شدن توسط قبر

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

خورشید در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۶ غروب کرده بود که جوآن کالن ۶۴ ساله را برای بازدید از مزار پدر و مادرش به گورستان لانگ آیلند رفت.

او یک کمان خمیده شکل را روی تاج گل بالای سنگ قبر مشاهده کرد و برای رفع آن خم شد. همانطور که این کار را کرد ، زمین زیر پایش خالی شد و او را به درون قبر افتاد.

این حادثه غیرمنتظره باعث دست دادن تعادل او شد و سرش به سنگ خورده و دندان شکست. او ناامیدانه دو طرف سنگ قبر را گرفت و کمک خواست ، اما هیچ کس صدایش را نشنید.

بعد از اینکه موفق شدم از قبر بیرون بیاید ، بلافاصله قبرستان را ترک کرد و از بازگشت دوباره به آنجا خودداری کرد. کالن نیز با استناد به مشکلات عاطفی و کابوس در اثر این حادثه هولناک ، از یک وکیل برای شکایت از صاحبان این گورستان کمک گرفت.

گیر افتاده در فضای بسته

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

در اوایل سال ۲۰۱۹ ، زنی در هواپیمایی که به سمت تورنتو می رود خوابید. وقتی از خواب بیدار شد ، هواپیمای خالی و تاریک بود و به طور نیمه شب شده بود. خوشبختانه ، او موفق شد در هواپیما را باز کند و توسط سرویس روی زمین نجات پیدا کند.

در داستانی دیگر پس از تعطیلی محل کار ، یک زن در شیان چین در اواخر ژانویه ۲۰۱۶ در یک آسانسور گرفتار شد و نمی توان از آن بیرون بیاید. همکارانش یک ماه بعد از بازگشت و بقایای در حال تجزیه زن را در داخل آسانسور یافت. دستانش در تلاش برای فرار از آسانسور تغییر شکل داده بود.

گفته بود که قبیله ای از نظر ذهنی معلول بوده است و تنها با نام خانوادگی او است ، میدارد. خانواده او از ناپدید شدن او به پلیس خبر داده ، اما به جستجوی او در داخل یا خارج از ساختمان اقدامی انجام نشده است.

شبح زن و شوهر

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۹ ، سونگ روی-شیونگ ۶۰ ساله از خانه خود خارج شد و در کوههای پینگتونگ به پیاده روی پرداخت. او به خانه برنگشت و خانواده اش 10 روز با اضطراب در جستجوی او تا به حال یک روستایی سونگ را به نزدیکترین کلانتری رساند.

ظاهراً سونگ در حین پیاده روی از یک دیوار سنگی بالا رفته بود و در این زمان عینکش را از دست داد و گم شد. او سپس غاری را پیدا کرد و چند روز در آن اقامت داشت ، اما پس از مدتی فهمید اگر نتوانید فرار کنید در صورت مرگ مرد.

سونگ هنگام مصاحبه در مورد مصیبت خود ، ادعا کرد که یک زوج ارواح در بیرون غار با او ملاقات کرده و دو ساعت با او رفته اند.

او معتقد بود که آن ارواح باستانی تایوانی های بومی هستند و همچنین ادعا کرد که آن ها را محکم می کند به مسیر منتهی به پایین کوه بدون صدا از کنار او ناپدید می شود.

یک ادعای پر اختلاف

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

پس از آنکه مشخص شد پیش بینی شده و ارتباط هلن دانکن با ارواح دروغ بزرگی بوده است ، اکثر مردم او را به عنوان یک پیشگو جدی نمی توان از آن استفاده کرد. در طول دهه ۲۰ او اخبار را سانسور و شایعات را منتشر کرد. در نوامبر سال 1941 ، دانکن ادعا کرد که با روح ملوانی که در داخل HMS برهم بود تماس گرفته شد ، این را نیز می دانید که شما از قبل قرار داده نشده است. چه مردم آن را یک ادعای عجیب خواندند داستانی واقعی بود.

او به راحتی با انتشار شایعات عجیب ، پول شما را برای راه اندازی تجارت خود به دست آورد. دانکن بر اساس قانون جادوگری توسط پلیس دستگیر و به ۹ ماه زندان محکوم شد.

خونریزی دیوار

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

وقتی مینی وینستون ۷۷ ساله در ۸ سپتامبر ۱۹۸۷ از حمام بیرون آمد ، متوجه شد که چه حدی از مایع قرمز روی زمین رخ داده است. او نگاه نزدیکتر انداخت و فهمید این خون خون است. وقتی به دستشویی نگاه کرد ، دید خون از دیوارهای ریخته شده و از کف به راهروی مجاور آورده است.

او با ترس از اینکه اتفاقی برای شوهرش افتاده باشد ، همسرش را صدا کرد. وقتی شوهرش در راهرو حاضر شد ، هیچ نشانه ای از خونریزی وجود ندارد. مینی وحشت زده با پلیس تماس گرفت. ماموران خانه زوجین را گشتند ، اما چیزی پیدا نکرد که باعث شود مقدار خون تولید کند.

آن مقادیر از خون را برای آزمایش بردند و بعد نتیجه گرفت که این خون ، از گروه خونی O و متعلق به یک انسان است. عجیب اینجاست که نه مینی و نه شوهرش این گروه خونی را ندارد. تا به امروز علت خونریزی دیواره های ناشناخته مانده است.

استخوانی در جوراب

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۸ شخصی یک جوراب از فروشگاه Primark در کولچستر خریداری کرد. وقتی به خانه رسید ، جورابهای را بسته بندی کردند که آنها را بیرون آوردند و استخوان انسانی را در داخل دیگری از کشف کردند ، بسیار معمولی بود که بسیار نگران کننده شد.

این حادثه در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۹ به گزارش پلیس آغاز شد و افسران تحقیقات را آغاز کردند. تنها چیزی که آن را می توان ثابت کرد این بود که قبوان قبلا را بخشی از انگشت انسان بود. پلیس نمی تواند هیچ ارتباطی بین این موضوع را با یک عمل مجرمانه پیدا کند و ادامه دهد که این حادثه یک حقه است. با این شرایط ، هیچ آزمایش DNA مشخصی در مورد استخدام انجام نمی شود و باعث می شود شخصی که به آن تعلق می گیرد ، یک راز باقی مانده است.

زندگی واقعی پنی وایز

اتفاقات باورنکردنی و ترسناک که واقعی هستند

یک شوخی نه چندان سرگرم کننده از اوایل دسامبر سال ۲۰۱۹ مردم را در اوکراین ترسانده است. شخصی که لباس پنی وایز را پوشیده بود تصمیم گرفت در پشت پلاسها و در سطل زباله پنهان شود و برای ترساندن مردم از معابری که عابران از آن عبور می کند ، بندرد.

دلقک همچنین وانمود کرد که در حالی که مردم در حال پرداخت هزینه هستند ، در یک پمپ بنزین بر روی اتومبیل های بنزین استفاده می شود. برخی از مراجعان چنان وحشت کردند که فرار کردند و وسایل نقلیه خود را جا گذاشتند.

فیلم این شوخی ها در اختیار مجانی قانون قرار گرفته است. یک پرونده جنایی علیه پنی وایز در دادگاه کیفری اوکراین باز شد. با این حال ، پنی وایز هنوز هم در حال حاضر اذیت و آزار است. وی در شبکه اجتماعی اجتماعی اظهار داشت که از آنجایی است که شوخی او را کودکان و افراد مسن تحت تأثیر قرار نمی دهد ، او را از کار دست می کشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

281284