مشارکت های سازمانی قیمت وی چین (VET) را به رکورد تازه ای رساند

برای پروژه های بلاکچینی که به دنبال ثبات بلند مدت و پذیرش گسترده در میان سرمایه گذاران هستند، مشارکت و ادغام در صنایع پر رونق از بهترین اشکال اعتبارسنجی به شمار می آید.
تصویر مشارکت های سازمانی قیمت وی چین (VET) را به رکورد تازه ای رساند

به گزارش سایت خبری پرسون، این اقدامات از این پتانسیل خاص نیز برخوردار هستند که می توانند باعث ایجاد رالی های گسترده ای شوند که با افزایش آگاهی سرمایه گذارن از یک برند خاص، افزایش بلندمدت قیمت آن برند را به دنبال دارند.

پلتفرم زنجیره تامین مبتنی بر بلاکچین وی چین (VET) از ماه فوریه (بهمن سال گذشته) تاکنون با افزایش پذیرش در سطح سازمانی و گستره وسیعی از کاربردها روبرو بوده است. این بلاکچین در واقع به دنبال استفاده از حاکمیت توزیع شده و فناوری اینترنت اشیا (IoT) در راستای بهینه سازی سیستم های مدیریت زنجیره تامین می باشد.

نمودار وییچین - مشارکت های سازمانی قیمت وی چین (VET) را به رکورد تازه ای رساند

اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets و TradingView نشان می دهد که قیمت VET طی دو ماه گذشته بیش از 400٪ افزایش یافته است و از 0.0263 دلار 8 فوریه (19 بهمن) به بالاتری سطح خود در 0.1344 دلار در 9 آوریل (20 فروردین) رسیده است.

پیمایش از طریق خوراک خوان توییتر این پروژه نشان می دهد که رشد قیمت VET در سال 2021 تا حد زیادی نتیجه استفاده از فناوری ردیابی زنجیره تامین آن بوده است. روز 8 آوریل (19 فروردین) تیم پشتیبانی این پروژه اعلام کرد که با شرکت نرم افزاری Salesforce همکاری تازه ای را آغاز کرده است.

فناوری وی چین (VeChain) در چندین پروژه دیگر که توسط شریک آن DNV مدیریت می شود نیز مورد استفاده قرار گرفته است. DNV از راه حل بلاکچین وی چین برای مدیریت داده های پروژه های همکاری با شرکت دانمارکی ReSea و شرکت صنعتی نروژی Hydro استفاده می کند.

افزایش قیمت VET و پذیرش آن از ابتدای ماه فوریه منجر به افزایش 1000 درصدی قیمت VeThor Token (VTHO) نیز شده است. این توکن برای پرداخت کارمزد تراکنش ها و تعاملات قرارداد هوشمند در این شبکه استفاده می شود.

همکاری اوایل ماه مارس (اواسط اسفند) با VIMworld نیز باعث جلب توجه بیشتر به سمت VET و VTHO شده و با افزایش مداوم قیمت همراه بوده است.

امتیاز انحصاری کوین تلگراف با نام VORTECS™ که در واقع مقایسه الگوریتمی شرایط قبل و شرایط فعلی بازار یک ارز با توجه به چندین نقطه داده مهم شامل احساسات بازار، حجم معاملات، حرکات اخیر قیمت و فعالیت های توییتر می باشد، برای وی چین در روز 3 آوریل (14 فروردین)، یعنی حدود دو روز قبل از افزایش قیمت ناچیز روز 5 آوریل (16 فروردین)، به بالاترین رقم 73 رسید. پس از این حرکت، این امتیاز به عدد 87 رسید و طی سه روز بعد به دلیل افزایش 35٪ قیمت VET در منطقه سبز باقی ماند.

امتیاز ورتکس 1 - مشارکت های سازمانی قیمت وی چین (VET) را به رکورد تازه ای رساند

اکنون که سرمایه گذاران سازمانی با جدیت تمام به بخش رمزنگاری و راه های ادغام فناوری بلاکچین در بخش های مختلف علاقه نشان می دهند، موارد استفاده از وی چین در دنیای واقعی و فهرست رو به رشد شرکای شرکتی آن نشان می دهد که احتمال افزایش بیشتر قیمت برای این ارز وجود دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

281227