ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

پرسپولیس پتاسیل بهتر شدن را دارد/ مشکل گلزنی باید حل شود

مربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر من برای رفع  مشکل گلزنی باید علاوه بر تمرینات اختصاصی برای عناصر تهاجم تیم و چارچوب شناسی بیشتر برای آنها، باید در زمینه روحی و روانی نیز با آنها کار شود تا این موضوع هر چه زودتر حل شود.
تصویر پرسپولیس پتاسیل بهتر شدن را دارد/ مشکل گلزنی باید حل شود

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر ابراهیمی، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با خبرنگار پرسون تاکید کرد: تیم گل محمدی شرایط خوبی دارد اما باید مشکلی را که گریبان این تیم را گرفته، هرچه زودتر مرتفع شود. پرسپولیس پتاسیل بهتر شدن را دارد و باید از این پتاسیل بهره ببرد.

ابراهیمی با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس در برابر نساجی گفت: پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی داشت و مزد برتری فنی خود را گرفت اما موضوعی که همه ما را نگران می کند این است که نباید فرصت سوزی مهاجمان این تیم در بازی های بعدی هم تکرار شود.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در نیمه اول این بازی پرسپولیس دست کم 4 فرصت ایده آل و بسیار خوب برای گلزنی داشت اما عدم تمرکز لازم در ضربات نهایی باعث شد پرسپولیس با یک گل به رختکن برود، این اتفاق در جایی موجب ناراحتی می شود که برتری هایی با یک گل بسیار خطرناک و شکننده است و هر لحظه این احتمال وجود دارد که دروازه تیم روی اتفاق باز شود که در این شرایط جبران برای پرسپولیس سخت می شود.

او توصیه ای به کادرفنی پرسپولیس داشت و در این زمینه تاکید کرد: به نظر من برای رفع این مشکل باید علاوه بر تمرینات اختصاصی برای عناصر تهاجم تیم و چارچوب شناسی بیشتر برای آنها، باید در زمینه روحی و روانی نیز با آنها کار شود تا این موضوع هر چه زودتر حل شود.

ابراهیمی در پایان در خصوص حضور دوباره پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تا قهرمانی در آسیا یک گل فاصله داشت و به نظر من در این فصل باید کار نیمه تمام خود را در آسیا تمام کند و کلکسیون افتخارات خود را با این جام ارزشمند تکمیل کند.

281137