حمید درخشان در گفت و گو با پرسون؛

تعطیلی لیگ دردی را دوا نمی‌کند/ پرسپولیس صدر را پس می‌گیرد

سرمربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: تا پایان فصل، شرایط و اتفاقات زیادی رخ می دهد و پرسپولیس می تواند با موفقیت در بازی های باقی مانده اش صدر را از سپاهان پس بگیرد.
تصویر تعطیلی لیگ دردی را دوا نمی‌کند/ پرسپولیس صدر را پس می‌گیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: طبیعی است که پرسپولیس در برخی از بازی ها به نتیجه دلخواه دست پیدا نکند. در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد اما چیزی که مهم است این تیم می تواند روند رو به رشد قبلی خود را تکرار کند و رفته رفته کیفیت کار خود را بالابرده و با رفع کامل اشتباهات پای در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

او با اشاره به روند فوتبالی پرسپولیس در بازی اخیرش در برابر پدیده اظهار داشت: پرسپولیس در موقعیت سازی در برابر دروازه حریف فوق العاده است و طبق آمار در برابر پدیده حداقل 8-7 موفقیت مسلم گلزنی داشت ولی متاسفانه بچه ها قدر این فرصت ها را ندانستند و آنها را از دست دادند. به اعتقاد من این موضوع باید هر چه سریع تر و با تمرینات اختصاصی و همین طور تکیه بر مسائل روحی و روانی مشکلات، برطرف شود چرا که اگر این مشکل برطرف نشود ممکن است پرسپولیس در بازی های بعدی به خصوص در آسیا با مشکل روبرو شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برخی شائبه ها که از تعطیلی بازی پرسپولیس و نساجی سخن می‌گوید، تاکید کرد: بازی برابر نساجی برای پرسپولیس لازم است تا در شرایط بازی و کورس بازی ها به آسیا برود. در مجموع این که بخواهیم بازی های لیگ را تعطیل کنیم، دردی دوا نخواهد شد. به اعتقاد من باید پروتکل ها سخت تر رعایت شود و بازی ها طبق برنامه و با نظم پی گیری شود.

درخشان در پایان در مورد آینده پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر گفت: درست است که در حال حاضر سپاهان با 2 امتیاز اختلاف صدرنشین است اما تا پایان لیگ 11 بازی باقی مانده است و نمی توان گفت پرسپولیس نمی تواند صدر را پس بگیرد. در این بازی ها اتفاقات زیادی رخ می دهد و من اطمینان دارم پرسپولیس می تواند صدر را پس بگیرد.

280618