سروری:

ایجاد شبکه اجتماعی قدرتمند عامل وحدت جریان انقلابی است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: قدرت و اقتدار این شورا در ایجاد یک شبکه اجتماعی قدرتمند و پرتوان است که باید با فعال کردن آن جهت تحقق اهداف این شورا و جلوگیری از اختلاف در بین نیروهای انقلابی اقدام کنیم.
تصویر ایجاد شبکه اجتماعی قدرتمند عامل وحدت جریان انقلابی است

به گزارش سایت خبری پرسون، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین جلسه سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی این شورا با تاکید بر توجه به بیانات مقام معظم رهبری در جهت رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید گفت : بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از این بن بست اقتصادی با رونق تولید و جهش تولید صورت می پذیرد . تولید را اگر جدی بگیریم ظرفیت های مردمی در شکوفایی اقتصادی می تواند بسیارراهگشا باشد و نگاه به خارج از بین خواهد رفت و غرب با ابزار برجام نمی تواند به ما فشار بیاورد . فرمایشات مقام معظم رهبری را باید سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و این جهاد کبیر به جهاد اکبر تبدیل شود.

وی افزود : جهش تولید باید وجه ایجابی و هم وجه سلبی داشته باشد. وجه ایجابی آن این است که باید پشتیبانی صورت بگیرد و صادرات و واردات باید مدیریت شود، قاچاق کالا باید کنترل شود، تسهیلات تشویقی جهت صادرات کالاهای ایرانی در نظر گرفته شود و عوامل رشد تولید داده شود و موانع رشد تولید گرفته شود که تحقق این امر تنها با یک دولت مقتدر و ولایی که با تمام وجود برای این امر فعالیت کند امکان پذیر است.

وی ادامه داد : این روزها همه ما در حال جهاد هستیم و اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم این جهاد کبیر به جهاد اکبر تبدیل خواهد شد و در اینصورت می‌توانیم پیش شهدا سربلند شویم . و در سال جدید با شهدا عهد ببندیم و همه ظرفیت‌های خود را به کار بگیریم تا از این گردنه با موفقیت عبور کنیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: قدرت و اقتدار شورای ائتلاف در ایجاد یک شبکه اجتماعی قدرتمند و پرتوان است که با فعال کردن آن جهت تحقق اهداف شورای ائتلاف و جلوگیری از اختلاف در بین نیروهای انقلابی باید اقدام کنیم و این امر با اقتدار و برنامه ریزی صورت پذیرد و اجتناب کنیم از وارد شدن در فضایی که دشمن درصدد ایجاد آن است که جریانات انقلابی را در تقابل با یکدیگر قراتر دهد تا با این وسیله به جای اینکه افکار عمومی بر ناکارآمدی های فعلی متمرکز شود ، این افکار به اختلافات جریان انقلابی متوجه گردد.

وی به لزوم پرهیز جریانات انقلاب از اختلاف اشاره کرد و یادآور شد: هر کسی که در حال حاضر بر آتش اختلاف در جریان انقلابی می‌دمد بزرگترین خیانت را به جریان انقلابی و انقلاب اسلامی و خون شهدا می‌کند . ما باید جبهه انقلابی را بر مشترکات انقلاب متمرکز کنیم که اشتراکات جبهه انقلاب این است که همه آنها تاکید بر ناراضی بودن از وضعیت فعلی کشور دارند و به دنبال تغییر در این وضعیت و مقابله با فساد هستند و باید به جای اختلاف دنبال تقویت این اشتراکات در جبهه انقلاب باشیم و عامل تحقق این امرتقویت شبکه ها و کانون های اجتماعی است تا به وسیله آن سیاست های وحدت آمیز خود را در جریان انقلابی وارد کنیم و وحدت و انسجام را باید به گفتمان اصلی جبهه انقلاب تبدیل کنیم.

سروری خاطر نشان کرد : هر حرکتی که از وحدت و انسجام جریان انقلاب جلوگیری کند باید به عنوان یک عمل قبیح محسوب گردد که تحقق این امر در قالب شبکه های اجتماعی می‌تواند صورت پذیرد که با این امر رسالت تاریخی جریان انقلابی در بعد از انتخابات را در ادامه این شبکه سازی اجتماعی متبلور کنیم که با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (س) بتوانیم این مسئولیت مهم محقق سازیم.

281047