نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

زمینه یک مشارکت تاریخی به دور از هرگونه شعارزدگی در انتخابات را مهیا کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید به دور از هرگونه وعده بعید و شعارزدگی زمینه یک مشارکت تاریخی در انتخابات پیش رو را در کشور مهیا کنیم.

تصویر زمینه یک مشارکت تاریخی به دور از هرگونه شعارزدگی در انتخابات را مهیا کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در جلسه هماهنگی مناسبت های مذهبی این استان اظهار داشت: بی شک می توان با مهربانی و بیان وضعیت کشور و نیز افشای نگاه طمع آمیز دشمنان به این مملکت حضور و مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با این وجود برای دعوت دوباره مردم برای آفریدن یک حماسه دیگر نیازمند بازنگری در عملکرد مسئولان و مدیران دولتی داریم که این مهم باید محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه بیان داشت: باید گفت که بخش اعظمی از حضور مردم معلول اعتماد به مدیران و مسئولان است، لذا شایسته است که با کار خوب و انقلابی اعتماد را در جامعه بسط دهیم و در انتخابات پیش رو سطح مشارکت را همانند گذشته بالا ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سوی دیگر باید برای مردمی که قصد دارند کاندیدای خود در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب کنند، ایجاد انگیزه و امید را زنده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با انتقاد از شعارزدگی در جامعه بیان داشت: باید به دور از هرگونه وعده بعید و شعارزدگی زمینه یک مشارکت تاریخی در انتخابات پیش رو را در کشور مهیا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود به شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره داشت و گفت: اگر می خواهیم که شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» به معنای واقعی عملیاتی شود باید نگاه ما، نگاهی عمیق و تخصصی باشد و از نگاه های سطحی و غیرتخصصی دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: ماه رمضان در نزد مسلمین بسیار ارجمند است بنابراین برای حفظ جایگاه این ماه عزیز باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود گفت: کسی که در این ماه مبارک روزه دار است باید بداند که تمام جوارح و اعمال وی باید روزه دارد باشد و روزه داری تنها به معنای نخوردن نیست و مومن باید از لحظه لحظه این ماه نورانی استفاده معنوی ببرد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

281000