عباس مظفری خبر داد؛

اعمال قانون 2591 راننده ناقض محدودیت های کرونایی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از جریمه 2 هزار و 591 راننده متخلفی که محدودیت های تردد را زیر پا گذاشته اند خبر داد و گفت: این قانون از تاریخ 15 اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری اجرا شده است.
تصویر اعمال قانون 2591 راننده ناقض محدودیت های کرونایی

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، عباس مظفری با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در زنجان به خوبی اجرا می‌شود، اظهار کرد: از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح ترددهای درون شهری در زنجان ممنوع است.

وی بیان کرد: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری دو هزار و ۵۹۱ خودرو ناقض قانون در استان زنجان جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ نیروی پلیس برای کنترل تردد مردم در ۳۱ نقطه استان همکاری لازم را دارند، گفت: تنها هدف پلیس از اجرای محدودیت‌های تردد رفع و ریشه کنی بیماری کرونا است و در راستای تحقق این مهم مردم باید همکاری لازم را بکنند.

مظفری تاکید کرد: ۲۲ دوربین در زنجان تردد درون شهری را ثبت می‌کنند و رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ابراز داشت: امیدواریم با ریشه کنی بیماری کرونا محدودیت‌ها در استان هم برداشته شود.

منبع: مهر

280982

مطالب مرتبط