فرماندار شهرستان زنجان خبر داد:

راه اندازی بیمارستان صحرایی در مجاورت یکی از بیمارستان‌ها

فرماندار شهرستان زنجان از برپا شدن بیمارستان صحرایی در مجاورت بیمارستان ولیعصر (عج) ویا ارتش زنجان خبر داد.
تصویر راه اندازی بیمارستان صحرایی در مجاورت یکی از بیمارستان‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا عسگری اظهار کرد: با متخلفانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و توجهی به تعطیلی‌ها ندارند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه از روز گذشته تیمی متشکل از نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی از جمله اماکن و مرکز بهداشت طرح ویژه را اجرایی می‌کند، اظهارکرد: هشدارهای لازم به واحدهای صنفی فعال داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت 14 روز گذشته به یک هزار و 51 مغازه مراجعه شده است، گفت: 353 اخطار و 88 تذکر و 9 مورد هم پلمب شده است.

عسگری با اشاره به اینکه نظارت‌ها ادامه دارد و واحدهای دریافت کننده اخطار اقدام به تعطیلی واحد خود کردند، گفت: مجتمع‌ها استقبال خوبی داشتند و سایر صنوف نیز توسط اتحادیه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مصوبه احداث بیمارستان صحرایی در شهرستان و استان تصویب شده است، خاطر نشان کرد: بهترین پیشنهاد برای احداث بیمارستان صحرایی محوطه بیمارستان ولیعصر یا ارتش است که ارتباط بین کادر درمان برقرار باشد.

وی با اشاره به اینکه بررسی محل و پیش‌بینی‌های لازم آن انجام شده است، گفت: در تلاش برای تامین تجهیزات و دریافت امکانات لازم برای احداث این بیمارستان هستیم.

منبع: فارس

280946