مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت وگو با پرسون:

کمک های ضروری بین مردم روستای «جشنی آباد» مریوان پخش شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با بررسی های به عمل آمده در بحث آسیب های زلزله و نیازهای ساکنین روستاهای محل این زمین لرزه صبح امروز کمک های جمعیت هلال احمر استان کردستان به روستای «جشنی آباد» رسید و بین مردم این روستا پخش شد.

تصویر کمک های ضروری بین مردم روستای «جشنی آباد» مریوان پخش شد

کردستان ـ پیام جلالی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار پرسون عنوان کرد: یکی از مزیت ها و برتری های جمعیت هلال احمر حضور به موقع و تاثیرگذار در حوادث و مباحث امدادی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در هر حادثه ای این نیروهای هلال احمر بوده اند که با استفاده از تخصص بالای خود خدمات بهتر و بیشتری به مردم و جامعه ارائه کرده اند.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله چند روز پیش در مریوان عنوان کرد: در همان ساعات اولیه این زلزله نیروهای هلال احمر استان کردستان در شهرستان مریوان به ویژه روستاهای آسیب دیده حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: با بررسی های به عمل آمده در بحث آسیب های زلزله و نیازهای ساکنین روستاهای محل این زمین لرزه صبح امروز کمک های جمعیت هلال احمر استان کردستان به روستای «جشنی آباد» رسید و بین مردم این روستا پخش شد.

جلالی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این کمک ها شامل چادر، پتو و... برای مردم آسیب دیده روستای «جشنی آباد» شهرستان مریوان بود.

وی عنوان کرد: خانواده های روستای جشنی آباد که خسارت های بسیاری از این زمین لرزه دیده بودند شناسایی شدند و با همراهی و همکاری دیگر سازمان ها و نهادها کمک های ضروری به آنها داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به این نوع کمک ها اشاره کرد و بیان داشت: توزیع وسایل گرمازا همانند پتو، چراغ، 30 تخته چادر و... از جمله کمک های جمعیت هلال احمر به روستائیان آسیب دیده از این زلزله می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

280944