مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با پرسون:

برخورد شدید وانت پیکان با تریلر نفتکش/ راننده وانت پیکان در دم جان باخت

رئیس جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به برخورد شدید یک دستگاه تریلر نفتکش با وانت پیکان، بیان داشت: متاسفانه در محور سنندج ـ قروه شاهد برخورد شدید یک دستگاه تریلر نفتکش با وانت پیکان بودیم که در این حادثه متاسفانه راننده وانت پیکان در دم جان باخت.

تصویر برخورد شدید وانت پیکان با تریلر نفتکش/ راننده وانت پیکان در دم جان باخت

کردستان ـ پیام جلالی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: در ایام نوروز و تعطیلات آمار تصادفات جاده ای در کشور همیشه رشد چشمگیری دارد و بخش اعظمی از تلفات انسانی ما در این ایام روی می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر عدم رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان باعث ایجاد حوادث جبران ناپذیر برای هم استانی ها و هم وطنان می شود.

جلالی با اشاره به برخورد شدید یک دستگاه تریلر نفتکش با وانت پیکان، بیان داشت: متاسفانه در محور سنندج ـ قروه شاهد برخورد شدید یک دستگاه تریلر نفتکش با وانت پیکان بودیم که در این حادثه متاسفانه راننده وانت پیکان در دم جان باخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تصریح کرد: با وجود اینکه تیم های امدادی هلال احمر در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، ولی شدت جراحات باعث گردید که راننده در همان لحظات نخستین فوت شود.

جلالی تاکید کرد: شدت این برخورد به حدی بود که خودرو وانت پیکان کاملا مچاله گردید و نیروهای امدادی برای در آوردن جسد راننده تلاش های زیادی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در پایان سخنان خود گفت: متاسفانه علیرغم هشدار مسئولان مربوطه در بحث پرهیز شهروندان از سفر به خاطر اوج گیری کرونا، بازهم شاهدیم که بسیاری از رانندگان و هم استانی ها این هشدار را نادیده می گیرند.

فاطمه عباسعلی ـ استان کردستان

279646