فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان یزد عنوان کرد؛

نقش‌آفرینی بسیج در حل معضلات جامعه

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان یزد تصریح کرد: پایگاه های مقاومت ما در سال گذشته به خوبی در طرح های اجتماعی، سازندگی و خدمات رسانی خوش درخشیدند و در سال ۱۴۰۰هم این نهضت ادامه خواهد داشت.
تصویر نقش‌آفرینی بسیج در حل معضلات جامعه

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد،. سرهنگ عباس جوکار در آیین افتتاح حوزه مقاومت شهید سلیمانی آزادشهر با بیان اینکه دومین حوزه با همراهی مردم خوب منطقه و مسئولان محترم و با هدف ارائه خدمات اجتماعی به بهره برداری رسیده است گفت: با توجه به جمعیت بالایی که در این منطقه وجود دارد این حوزه با هدف حضور بیشتر بسیج در محلات در راستای بررسی و رفع مشکلات همچنین اجرای راهبردها بر اساس منویات مقام معظم رهبری و فرماندهان عالی سپاه پاسداران ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان یزد در تشریح راهبردهای بسیج ابراز داشت: پیشگامی و پرچم داری در جهت شکوفاسازی نسل جوان درعرصه های مختلف برای پیشبرد اهداف انقلاب، بیرق داری در زمینه حل مشکلات و معضلات جامعه با کمک مردم، تحکیم روح مقاومت در کالبد جامعه با محوریت پایگاه های بسیج ، پیشرفته سازی روش های بسیج درجذب و هویت بخشی به پایگاه های مقاومت از مهمترین راهبردها به شمار می روند.

وی تصریح کرد: پایگاه های مقاومت ما در سال گذشته به خوبی در طرح های اجتماعی، سازندگی و خدمات رسانی خوش درخشیدند و در سال ۱۴۰۰هم این نهضت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

280738