استاندار یزد مطرح کرد؛

کنکور زدگی یکی از دغدغه‌های استان در حوزه آموزشی

استاندار یزد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کنکور زدگی را از جمله دغدغه‌های استان یزد در حوزه آموزشی دانست.
تصویر کنکور زدگی یکی از دغدغه‌های استان در حوزه آموزشی

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدعلی طالبی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه توجه ویژه خانواده به بحث تعلیم و تربیت نقش مهمی در فراگیر شدن گفتمان حمایت از آموزش و پرورش در استان یزد ایفا کرده است گفت: متأسفانه در برخی از شهرستان‌های استان مشکلات حوزه آموزشی مشهود است که امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیرین و وزارت آموزش و پرورش این دغدغه ها برطرف شود.

استاندار یزد کنکور زدگی را از جمله دغدغه‌های استان یزد در حوزه آموزشی دانست و افزود: سعی کردیم با تدوین برنامه‌های فرهنگی مختلف این آسیب را کاهش دهیم.

وی مشارکت بخش خصوصی و وجود خیرین را از دیگر ویژگی‌های استان یزد در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: هر کدام از خیرین مدرسان‌ساز استان یزد در نوع خود استثناء هستند.

طالبی تصریح کرد: افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری و کمبود نیروهای خدماتی را از مطالبات استان یزد در حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت:فرصت‌های اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان یزد محدود است و باید برای ساماندهی آن برنامه ریزی جدی انجام شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که زمین‌های مختلفی با کاربری آموزشی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل نبود توان مالی اداره کل آموزش و پرورش نمی‌تواند از ظرفیت موجود استفاده کند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

280654