نوش آبادی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

مطالبات عمومی مردم در فضای مجازی بررسی می‌شود

یک نماینده مجلس گفت: مطالبات مردم اگر به صورت عمومی مطرح شود؛ با قانون‌گذاری و یا اصلاح قوانین امکان بررسی، پیگیری و در نهایت رفع مشکل وجود دارد.

تصویر مطالبات عمومی مردم در فضای مجازی بررسی می‌شود

خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون، گفت‌و‌گویی با حسین نوش‌آبادی، نماینده ورامین، پیشوا و قرچک و عضو کمیسیون سیاست و امنیت خارجی مجلس در خصوص رویکرد مجلس یازدهم نسبت به مطالبات عمومی در فضای مجازی داشته به شرح ذیل است.

نوش آبادی بیان کرد: طبیعی است که مجلس اگر مطالبات مردم را مشاهده کند؛ نسبت به آنها واکنش مثبت نشان می‌دهد. ارتباط مستقیمی که میان مردم و نمایندگان مجلس وجود دارد؛ می‌تواند اثر مثبت خود را داشته باشد.

وی افزود: تنها مسئولانی که به طور روزانه و مستقیم با مردم ارتباط دارند، نمایندگان مجلس هستند. دسترسی و ارتباط مردم به نمایندگان آسان‌تر است. مطالبات مردم از طریق فضای مجازی به گوش مجلس می‌رسد و همین باعث رسیدگی به مشکلات مردم در اسرع وقت می‌شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: شخصا پیگیر خواسته‌های مردم از طریق فضای مجازی و پیام‌هایی که به طور مستقیم ارسال می‌کنند و همچنین از خبرگزاری‌ها و صدا و سیما هستم.

نوش آبادی تصریح کرد: مجلس توانایی حل مشکلات شخصی افراد را ندارد. معمولا موانع قانونی و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد. اما با تصمیم صحیح و قانون‌گذاری مشکلات مردم رفع می‌شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در پایان تاکید کرد: مطالبات مردم اگر به صورت عمومی مطرح شود؛ با قانون‌گذاری و یا اصلاح قوانین امکان بررسی، پیگیری و در نهایت رفع مشکل وجود دارد.

280575