پارتی بازی ممنوع!

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس گفـت:‌ با مصوبه کیمسیون آئین‌نامه صدور توصیه‌نامه از سوی نمایندگان برای خود و بستگان درجه یک‌شان برای گرفتن تسهیلات و یا استخدام و امثال این موارد ممنوع شد.
تصویر پارتی بازی ممنوع!

به گزارش سایت خبری پرسون، سمیه محمودی نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس گفت:‌در جلسه امروز مواد باقیمانده از طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مورد تصویب قرار گرفت و کار بررسی و تصویب این طرح در کمیسیون به پایان رسید.

وی افزود: طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان طی 14 جلسه در کمیسیون آئین‌نامه بررسی و تصویب شد و برای رسیدگی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون آئین‌نامه صدور هرگونه توصیه‌نامه از سوی نمایندگان برای خود و بستگان درجه یک نسبی و سببی‌شان برای گرفتن تسهیلات یا مسائل مالی، مالیاتی و حقوقی و ... ممنوع شد.

محمودی خاطرنشان کرد:‌علاوه بر این بر اساس مصوبه دیگر امروز کمیسیون چنانچه هر یک از نمایندگان یا بستگان درجه یک نسبی و سببی‌شان در دوران نمایندگی شخص نماینده فعالیت تجاری، صنعتی،‌کشاورزی و یا آموزشی را آغاز کنند باید به اطلاع هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برسد و در سامانه مجلس شورای اسلامی که به همین منظور راه‌اندازی خواهد شد ثبت شود.

وی افزود: طرح شفافیت آراء بار دیگر در دستور کمیسیون آئین‌»امه قرار گرفت و در نوبت بررسی قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس در پایان گفت: طرح‌های زیادی در دستور کمیسیون تدوین آئین‌نامه مجلس است که باید هیأت کمیسیون جلسه‌ای برای تعیین اولویت‌ها در رسیدگی به طرح‌ها برگزار کند.

منبع : فارس

280486