جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابتهای جودو قهرمانی آسیا با حضور به صورت آنلاین برگزار و جودوکاران کشورمان رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

تصویر جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابتهای جودو قهرمانی آسیا از فردا سه شنبه ۱۷ فروردین ماه با حضور ۱۹۵ جودوکار از ۳۰ کشور به میزبانی قرقیزستان در «بیشکک» آغاز می‌شود.مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور «عبید العنزی» رئیس اتحادیه جودو آسیا در هتل «جنت» شهر بیشکک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابتدا پروتکل‌های بهداشتی برای تیم‌ها تشریح و سپس قرعه کشی با بخش بانوان آغاز شد. در پایان این مراسم رقبای جودوکاران کشورمان مشخص شد. تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با ۵ جودوکار حضور دارد که طبق برنامه فردا در روز نخست نماینده ایران ندارد و کار خود را از روز چهارشنبه با مبارزات دو وزن ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم آغاز می‌کند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در میان ۱۶ جودوکار دور نخست باید با «جیومانوزیف» از ترکمنستان مبارزه کند و سپس به دیدار برنده دیدار تاجیکستان و یمن می‌رود. امین کامیابی در وزن ۸۱- کیلوگرم دور نخست با «بکر الزیندین» نماینده اردن می‌رود و در صورت برتری با سعید ملایی از مغولستان پیکار خواهد کرد. در این وزن ۱۸ جودوکار شرکت دارند.

پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه و در روز پایانی تیم ایران سه نماینده دارد. در وزن ۹۰- کیلوگرم که ۱۴ جودوکار پیکار می‌کنند، قاسم باغچقی در اولین دیدار باید با «بو هبیلیگه» از چین مبارزه کند. وی در صورت برتری با «گواک» از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

علی پرهیزگار نماینده ایران در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در میان ۱۶ جودوکار در اولین دیدار به مصاف «سریکبایف» از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری باید با برنده مبارزه نیوزیلند و ازبکستان مبارزه کند. سعید کرجی هم در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که ۱۴ جودوکار رقابت خواهند کرد دور نخست به مصاف» کیم مین جونگ» از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی به دیدار برنده ازبکستان و تاجیکستان خواهد رفت.

منبع: فدراسیون جودو

280338