نوروز امسال ۱۲ تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان مرکزی اتفاق افتاد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: نوروز امسال ۱۲ تصادف منجر به فوت در جاده‌های این استان به وقوع پیوست که در مقایسه با پارسال افزایش داشت.
تصویر نوروز امسال ۱۲ تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان مرکزی اتفاق افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، علی امیری روز یکشنبه افزود:۱۴ نفر نوروز امسال در حوادث جاده ای استان مرکزی جان خود را از دست دادند که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش ۱۴۰ درصدی ترددها از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری در جاده‌های استان مرکزی از جمله مهمترین عوامل افزایش فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای استان بوده‌ است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی یادآور شد: ۱۰ تصادف منجر به فوت در نوروز سال گذشته در جاده‌های این استان رخ داد که ۱۰ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

امیری گفت: ۱۵ تصادف منجر به فوت نوروز سال ۹۸ در جاده‌های استان مرکزی رخ داد و ۲۱ نفر در این تصادفات جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای استان مرکزی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدود ۳۳ درصد کاهش یافته‌ است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

279987