افزایش 77 درصدی کارمزد تراکنش همزمان با افزایش قیمت اتریوم

در حالی که بهای اتریوم با 31 درصد افزایش از 2000 دلار عبور کرد ، کارمزدهای شبکه اتریوم نیز رشد قابل توجهی را شاهد بود و کارمزدهای تراکنش در طی چند روز گذشته 77 درصد افزایش یافته است .

تصویر افزایش 77 درصدی کارمزد تراکنش همزمان با افزایش قیمت اتریوم

به گزارش سایت خبری پرسون، اتریوم (ETH) ، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار ، روز جمعه از 2000 دلار گذشت و به بالاترین سطح تاریخی خود رسید.

در حالی که بهای اتریوم با 31 درصد افزایش از 2000 دلار عبور کرد ، کارمزدهای شبکه اتریوم نیز رشد قابل توجهی را شاهد بود و کارمزدهای تراکنش در طی چند روز گذشته 77 درصد افزایش یافته است .

اتر در هشت روز از 9 روز گذشته کندل های سبز را ثبت کرد و قیمت این ارز دیجیتال از پایین ترین قیمت 1530 دلار در 26 مارس به قیمت 2 هزار و 100 دلار در زمان انتشار این مطلب افزایش یافت.

طبق داده های Bitinfocharts.com ، هزینه معاملات به طور خلاصه در همان بازه زمانی 77 درصد افزایش یافت ، زیرا متوسط ​​هزینه کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم از 12.96 دلار به 22.97 دلار افزایش یافت.

مقدار هزینه های تراکنش که برای زنجیره های معروف مانند اتریوم و بیت کوین انجام می شود در حال حاضر مناسب نیستند با توجه به این نکته ، توسعه دهندگان EIP-1559 را ارائه داده اند ، یک پیشنهاد برای بهبود اتریوم که نحوه محاسبه هزینه ها در بلاکچین را اصلاح می کند. وقتی این نسخه در ژوئیه آینده به روز شود ، هزینه های معامله به صورت الگوریتمی به صورت پویا تنظیم می شود. یک جنبه تورم به طور همزمان با رمزگذاری اتریوم ارائه می شود ، و بخشی از هزینه شبکه قرار است پس از هر معامله از بین برود.

در بلند مدت ، اتریوم قرار است به یک الگوریتم اجماع اثبات سهام بپردازد ، که سیستم اثبات کار فعلی را به طور کامل رها خواهد کرد. در زنجیره بلوکی PoS ، دارندگان کوین برای اطمینان از شبکه در ازای دریافت درآمد منفعل ، سکه می گیرند ، در مقابل اینکه ماینرها برای دستیابی به پاداش استخراج بلوک ، از قدرت محاسبات کمک می کنند. الگوریتم اجماع جدید به عنوان بخشی از ارتقا اتریوم به اتریوم2 در حال اجرا است.

منبع: cointelegraph.com

279821