وقوع 60 درصد حوادث جاده ای گیلان در محورهای فرعی از ابتدای نوروز

رئیس پلیس راه گیلان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۶۰ درصد حوادث جاده‌ای در محورهای فرعی و روستایی گیلان بوده است.
تصویر وقوع 60 درصد حوادث جاده ای گیلان در محورهای فرعی از ابتدای نوروز

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سرهنگ جاور صفاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد در جاده‌های ارتباطی استان گیلان نسبت به دور نخست ترددهای نوروزی از حجم کمتری برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای ارتباطی استان گیلان روان است و کماکان شاهد حضور مسافران در گیلان هستیم.

صفاری تصریح کرد: به منظوره کمک به کادر درمان زحمتکش توصیه همیشگی ما به هم‌وطنان و مسافران پرهیز از مسافرت‌ها به استان گیلان بوده است.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون شاهد افزایش تردد در محورهای فرعی و روستایی استان بودیم به همین جهت 60 درصد از حوادث جاده‌ای گیلان در این محورها اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان عنوان داشت: رانندگان به‌ویژه مسافرانی که در محورهای روستایی و فرعی تردد دارند باید توجه بیشتری به مسافرت ایمن در این محورها داشته باشند.

صفاری ابراز داشت: تأکید ما بر این است که رانندگان از انجام رفتارهای پرخطر و سبقت‌های غیر مجاز در جاده‌های دو طرفه‌‌ی غیرمجزا به‌ویژه در محورهای روستایی و فرعی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: تا امروز حدود 850 هزار خودرو وارد استان شدند و در مجموع ورود و خروج، شاهد رشد 193 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم.

منبع: تسنیم

279496