هشدار پلیس راه گیلان به مسافران نوروزی؛

رفتارهای پرخطر رانندگان به دقت رصد و با خاطیان برخورد می‌شود

صفاری با بیان اینکه تجهیزات کنترلی و تجهیزات هوشمند پلیس راه گیلان در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش یافته است گفت: رفتارهای پرخطر رانندگان به دقت رصد و با خاطیان برخورد می‌شود.
تصویر رفتارهای پرخطر رانندگان به دقت رصد و با خاطیان برخورد می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، جاور صفاری با تاکید بر اینکه تجهیزات کنترلی و تجهیزات هوشمند پلیس راه گیلان در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش یافته است اظهار داشت: رفتارهای پرخطر رانندگان به دقت رصد می‌شود بنابراین انتظار داریم مسافران نوروزی حین تردد در محورهای استان قوانین رانندگی را رعایت کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان رفتارهای پرخطر حین رانندگی که پلیس به شدت روی آن حساس بودن و آن را خط قرمز خود می‌داند را برشمرد و تصریح کرد: تخلفات حادثه‌ساز به ویژه سبقت، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست در طول حرکت در مسیرهای مواصلاتی گیلان از جمله خطوط قرمز پلیس محسوب می‌شود.

صفاری اجرای طرح‌های متعدد انضباط ترافیکی با بکارگیری از تمام ظرفیت‌های موجود از قبیل گشت‌های محسوس و نامحسوس برای ایجاد امنیت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور را از جمله اقدامات پلیس راه گیلان در نوروز 1400 اعلام کرد و گفت: ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت مقررات رانندگی امری است که پلیس راه به آن تاکید دارد.

وی وضعیت ترافیک جاده‌های مواصلاتی ورودی و خروجی استان گیلان را روان و نسبتا متراکم خواند و با بیان اینکه گره ترافیکی خاصی در جاده‌های استان به وجود نیامده است یادآور شد: رانندگان به ویژه مسافرانی که به جاده‌های گیلان آشنایی ندارند باید بین خطوط برانند و برای حفظ جان خود و دیگران از سرعت غیرمجاز شدیدا پرهیز کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان چهار محور پرحادثه و پرتردد استان در سال گذشته را هم برشمرد و خاطرنشان کرد: محورهای رشت - لنگرود، تالش - آستارا، فومن - سراوان، و آزادراه امام‌زاده هاشم(ع) - لوشان همواره از جمله محورهای پر حادثه گیلان در سال 99 بودند و در ایام نوروز امسال نیز ترافیک قابل توجهی داشتند.

منبع: شبستان

279184

مطالب مرتبط