افتتاح شد؛

نمایشگاه جشن عید نوروز و نیمه شعبان در دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو

افتتاحیه نمایشگاه جشن عید نوروز و عید نیمه شعبان با همت انجمن دانشجویان ایرانی مسکو در دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو (دانشگاه وزارت امور خارجه روسیه )برگزار شد.
تصویر نمایشگاه جشن عید نوروز و نیمه شعبان در دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو

به گزارش سایت خبری پرسون، اعضای انجمن دانشجویان ایرانی مسکو با نمایش صنایع دستی، سفره هفت سین و پذیرایی به معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی و همچنین سال نوی ایرانی‌ پرداختند.

در این نمایشگاه که مصادف با نیمه شعبان با حضور و سخنرانی رایزن علمی سفارت کشورمان در فدراسیون روسیه دکتر نجفی با موضوع «فرهنگ، اتحاد دهنده اصلی ملت ها» افتتاح شد به شرکت کنندگان هدایای فرهنگی از جمله کتاب هایی با عنوان ایران و نوروز و کتابت نامشان به خط نستعلیق اهدا گردید.

علی حیدری صدیق دبیر انجمن دانشجویان ایرانی مسکو ضمن تبریک عید نوروز و نیمه شعبان و تشکر از حضور و حمایت دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو، سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران و رایزن های بزرگوار علمی و فرهنگی و همچنین تمامی عزیزانی که شبانه روزی در جهت برپایی هرچه باشکوه تر این نمایشگاه زحمت کشیدند در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اعلام کرد: «با تفاهم‌نامه انجام شده بین انجمن دانشجویان ایرانی مسکو و دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو این نمایشگاه تا ۳ آپریل ادامه دارد و علاقمندان میتوانند با هماهنگی با واحد روابط عمومی انجمن از این نمایشگاه بازدید نمایند.»

279427