رئیس کمیته محرومیت زدایی دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد؛

انجام بیش از ۴۰۰ عملیات عمرانی با هدف محرومیت زدایی در استان یزد

رئیس کمیته محرومیت زدایی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: بیش از ۴۰۰ عملیات عمرانی با هدف محرومیت زدایی در راستای کنگره ملی شهدای استان انجام شده است.
تصویر انجام بیش از ۴۰۰ عملیات عمرانی با هدف محرومیت زدایی در استان یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمود زارع رشکوییه با اشاره به اینکه خدمات کنگره ملی شهدای استان در قالب ۴۰ طرح شاخص برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۲ برنامه به کمیته محرومیت زدایی با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق محروم اختصاص یافته است.

مدیرکل امور روستاها و شوراهای استان با بیان اینکه در راستای برنامه های کنگره ملی شهدای استان بیش از ۴۰۰ طرح عمرانی در سطح استان اجرایی شده است، افزود: این طرح ها با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در کمیته محرومیت زدایی دومین کنگره ملی شهدای استان، ادامه داد: بیمه روستاییان، ساخت اورژانس در مناطق محروم، بازسازی و بهسازی ۴۰۰۰ منزل محرومین، ساخت سرویس بهداشتی و لوله کشی گاز روستاها، مرمت و بهسازی شبکه برق روستایی و ... از جمله اقداماتی است که به منظور خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

گفتنی است؛ اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد دهم فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

279300