آغاز جشنواره مجازی «امید آفرینان» همزمان با سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) در گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: جشنواره مجازی «امید آفرینان» با محوریت و موضوع «مهدویت و انتظار» از امروز همزمان با ولادت باسعادت حضرت ولیعصر (عج) در بستر فضای مجازی آغاز می شود.

تصویر آغاز جشنواره مجازی «امید آفرینان» همزمان با سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) در گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، حجت الاسلام سعید مهدوی با تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج)، اظهار کرد: همزمان با این روز فرخنده جشنواره مجازی «امید آفرینان» در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این جشنواره در راستای لبیک به امر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور افسران جنگ نرم در معرکه فضای مجازی حول محور امید آفرینی است، افزود: این جشنواره قرار است به صورت ماهانه و فصلی و با موضوع و محور خاصی و با بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام برگزار شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر این جشنواره با توجه به ولادت فرخنده امام زمان (عج) با موضوع «مهدویت و انتظار» آغاز شده است، گفت: آثار تهیه شده می‌توانند در قالب متن اعم از مقاله و شعر، عکس اعم از عکس نوشته، فیلم شامل کلیپ، انیمیشن، کمیک موشن، استوری موشن و سایر موارد باشد.

وی با بیان اینکه آثار تولید شده باید با هشتک «امید آفرینان، مهدویت و انتظار» در اینستاگرام و روبیکا منتشر شود، اضافه کرد: به سه اثر برگزیده در هر محور ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد و در میان مجموع شرکت کنندگان نیز قرعه کشی و به ۱۴ نفر هدایایی ارزنده اهدا می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر اینکه عموم مردم و می‌توانند در زمینه امید آفرینی تولید محتوا داشته و در فضای مجازی نشر داده دهند، افزود: به دنبال به راه اندازی نهضت امید آفرینی در مقابله با دشمنانی هستیم که اقتدار و پویایی نظام و جامعه را نشانه رفته‌اند.

منبع: مهر

279282