توزیع ۳ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان استان البرز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه ‌البرز اعلام کرد: ۳ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی به مناسبت نیمه شعبان بین نیازمندان استان البرز توزیع شد.
تصویر توزیع ۳ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان استان البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، حجت‌الاسلامی علی دشتکی در نشست با خبرنگاران با اشاره به تقارن نیمه شعبان و نوروز، اظهار داشت: امسال برای دهمین سال پیاپی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود که به دلیل این تقارن برنامه با شور بیشتری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علی‌رغم شرایط خاصی که وجود داشت امسال شاهد حضور زائرین و مجاورین در آستان مقدس امامزادگان استان البرز بودیم، افزود: این حضور با شرایط ویژه کرونایی و با پروتکل‌ها صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با عنوان اینکه در راستای اجرای برنامه های نوروز مهدوی امسال برنامه‌ها ویژه تر تدوین شد، بیان کرد: پیش از سال جدید قرارگاه آرامش بهاری در استان تشکیل و مقرر شد بقاع متبرکه هر کدام در توان خود این برنامه را برگزار کنند.

دشتکی با اشاره به اینکه در 8 بقعه متبرکه استان برنامه ها به صورت محوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها آرامش بهاری است که به صورت کامل برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه برنامه نوروز مهدوی چند شاخص دارد، بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به توزیع بسته تبرکی بین 3 هزار و 313 خانواده‌های آسیب‌پذیر کرونا و همچنین نیازمندانی که در مراکز افق امامزادگان شناسایی شده بودند اشاره کرد.

دشتکی با عنوان اینکه در بحث تامین پوشاک و خرید عید برای کودکان بی بضاعت و ایتام شناسایی شده کارهایی انجام شد، خاطرنشان کرد: در این راستا 200 کودک از این کمک‌ها بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه پویش های مختلفی در این راستا تدوین و در حال اجرا است، گفت: همچنین کاروان شادی" نشاط مهدوی" برنامه ریزی شد که در 100 محله استان البرز به اجرا برنامه می‌پردازد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه نیمه شعبان فرصت خوبی به آشنایی بیشتر مردم با ولیعصر (عج) است، عنوان کرد: با توجه به هجمه‌ها و شبهاتی که دشمنان در این راستا ایجاد کردند می‌طلبد در کنار برنامه های شادی پاسخگویی به این شبهات را داشته باشیم.

دشتکی به برنامه های روز نیمه شعبان بقاع متبرک استان اشاره کرد و افزود: در 8 بقعه متبرک استان دعای ندبه و برنامه های ویژه این روز برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

279114