مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان:

اجرای ۹۲ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای ۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته جوان در همدان خبر داد و گفت: در هفته جوان ۲۰ برنامه شاخص نیز در همدان اجرا می شود.
تصویر اجرای ۹۲ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، "حمید سیفی" مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ۱۵۲ سازمان مردم نهاد جوان در سطح استان همدان مجوز فعالیت دارند، اظهار کرد: این سمن‌ها زیر نظر معاونت امور جوانان دستگاه ورزش استان همدان فعالیت دارند و در راستای کیفی‌سازی نیازمند پالایش هستند.

وی افزود: با توجه به جمعیت قشر جوان استان، سمن‌های جوانان با رشد بسیار خوبی مواجه است و ۲۷ نوع فعالیت را در قالب چهار گروه انجام می‌دهند.

سیفی ادامه داد: در سال‌های اخیر با نقش آفرینی مجمع جوانان استان، فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی را در کنار دستگاه‌های دولتی داشته‌اند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارند و هنوز هم باید برای تقویت سمن‌ها و حضور فعال‌تر آن‌ها در جامعه تلاش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، توانمندسازی سمن‌ها بر پایه آموزش و یادگیری، پژوهش و مطالعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: راه‌اندازی سمن با اولویت نیازهای روز جامعه مانند کارآفرینی، حرکت‌های جهادی، فضای مجازی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی مدنظر است.

وی با اشاره به آغاز هفته جوان گفت: ۹۲ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با شروع هفته جوان در سطح استان همدان اجرایی شده است.

سیفی خاطرنشان کرد: هفته جوان از ۵ تا ۱۱ فروردین‌ماه هم‌زمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) آغاز شده و در این مدت ۲۰ برنامه شاخص نیز تدارک دیده‌ایم.

وی همدان را سرشار از جوانان و بانوان مستعد دانست و گفت: به توانمندی این قشر اعتقاد فراوان داریم و به لحاظ فعالیت و تعداد سمن‌ها جزو پیشتازان در سطح کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خواستار همدلی و مشارکت همه جانبه سمن‌ها در بخش‌های مختلف شد و افزود: سمن‌های جوان توانایی حل مشکلات را دارند و باید به آن‌ها اعتماد شود.

278946

مطالب مرتبط