رئیس پلیس آگاهی استان همدان:

سارق غیربومی ۸ دستگاه خودرو در همدان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارق غیر بومی ۸ دستگاه خودرو در همدان خبر داد گفت: خودروها در شهرستان های همدان و بهار به سرقت رفته اند.
تصویر سارق غیربومی ۸ دستگاه خودرو در همدان دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، علی اسدبیگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد خودرو‌های گروه پژو به شکل روشن در ساعات اولیه بامداد از سطح شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی میدانی و باز بینی تصاویر ضبط شده در محل‌های سرقت، مشخص شد کلیه سرقت‌ها به یک شیوه و شگرد رخ داده به نحوی که سارقان با سوء استفاده از غفلت مالکان که خودرو خود را حتی برای لحظه‌ای کوتاه روشن گذاشته بودند، اقدام به سرقت کرده اند.

اسدبیگی تأکید کرد: در رسیدگی به پرونده مشخص شد، سرقت‌های مشابه دیگری به همین شیوه و شگرد در سطح شهرستان بهار رخ داده که با بررسی و کنترل تردد خودرو‌های مسروقه مشخص شد، خودرو‌های سرقتی به یکی از استان‌های غربی منتقل شده اند.

وی افزود: پلیس آگاهی همدان فهرستی از سارقان که با این شیوه و شگرد دارای سابقه کیفری بودند اخذ و در اقدامات فنی هویت یکی از آنان که دارای سوابق متعدد سرقت خودرو به همین شیوه و شگرد بود، شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان تصریح کرد: متهم که یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را از این شهرستان سرقت کرده بود، در استان مذکور دستگیر و به پلیس آگاهی استان همدان منتقل شد.

اسدبیگی گفت: متهم در بازجویی اولیه و مواجهه با دلایل و مستندات موجود به سرقت ۸ دستگاه خودرو از سطح شهرستان‌های همدان و بهار اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه با راهنمایی سارق و اخذ نیابت قضائی خریداران خودرو‌های مسروقه که ۲ نفر بودند در استان موصوف دستگیر و خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، خاطرنشان کرد : متهمان با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

278690