فرمانده نیروی انتظامی استان:

ورود به استان ایلام ممنوع می باشد

سردار دلاور القاصی مهر گفت: خودروهای با پلاک غیر بومی توسط دوربین ها و گشت های محسوس و نامحسوس ما جریمه و اعمال قانون شده و برگشت داده خواهند شد.

تصویر ورود به استان ایلام ممنوع می باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر؛ فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد:تا اطلاع ثانوی طرح جلوگیری از خودروهای شخصی غیربومی ادامه خواهد داشت.

سردار القاصی مهر در ادامه تصریح کرد: این طرح مصوب ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان می باشد و تا مصوبه بعدی در این خصوص، این طرح ادامه می یابد.

وی در بخش دیگری اظهار داشت: در این راستا 350 وسیله نقلیه متخلف نسبت به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا اعمال قانون شدند.فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: همچنین 80 وسیله نقلیه نیز در این ایام، به 5 میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.

وی در ادامه با تاکید بر دستور برگشت به خودروهای غیر بومی که قصد ورود به استان را دارند، ابراز کرد: خودروهای با پلاک غیر بومی توسط دوربین ها و گشت های محسوس و نامحسوس ما جریمه و اعمال قانون شده و برگشت داده خواهند شد.القاصی مهر در پایان عنوان داشت: این طرح ها و مصوبات و نیز اجرای آن ها توسط نیروی انتظامی، فقط براس حفظ سلامتی مردم استان می باشد و از همه مردم تقاضا داریم که از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

نوروزی_استان ایلام

278655

مطالب مرتبط