رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خبر داد:

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از جریمه ۵۰۰ تا یک‌میلیون تومانی رانندگان متخلف که توجهی به رنگ بندی تردد ندارند در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
تصویر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

علی فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان همدان در گفت و گو با پرسون اظهار کرد: در حال حاضر تنها شهر نارنجی استان همدان، شهرستان نهاوند است و ورود و خروج به این شهرستان با پلاک های غیر بومی ممنوع است.

وی افزود: تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و تاپایان تعطیلات ممنوع است و رانندگان متخلف در این زمینه ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

فکری بیان کرد: خودروهایی که محدودیت ها و رنگ بندی های تردد در نوروز امسال را نادیده بگیرند، از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان جریمه می شوند.

وی با اشاره به اینکه روز‌های طولانی قرنطینه و خانه‌نشینی اجباری، سبب بالا رفتن اشتیاق سفر در جامعه شده است ادامه داد: آن‌گونه که استنباط می‌شود، بسیاری از خانواده‌های ایرانی عزم سفر در تعطیلات نوروز را دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه بررسی محدودیت‌های تردد به شما کمک خواهد کرد تا گزینه‌های ممکن را برای انجام سفر‌های نوروزی شناسایی کنید و تعطیلات امن را برای خود و خانواده رقم بزنید تاکید کرد: البته با توجه به شرایط فعلی، مطمئن‌ترین گزینه پرهیز از سفر‌های غیرضروری است.

منیژه فرهانپور-استان همدان


با ای

278325