ثبت و نام‌گذاری بندرعباس به عنوان شهر جهانی دوستداران امام سجاد (ع)

حجت الاسلام عبادی زاده مطرح کرد: برگزاری ده دوره کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان برکات بسیاری برای استان به همراه داشته باشد.
تصویر ثبت و نام‌گذاری بندرعباس به عنوان شهر جهانی دوستداران امام سجاد (ع)

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد حضرت امام سجاد (ع)، گفت: برگزاری ده دوره کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان برکات بسیاری برای استان به همراه داشته است و به زودی بندرعباس به عنوان شهر جهانی دوستداران امام سجاد (ع) ثبت و نام‌گذاری می‌شود.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: برگزاری نشست‌های علمی با رایزنان فرهنگی کشور‌های اسلامی، تربیت ده‌ها حافظ صحیفه سجادیه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تنها بخشی از برکات برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در استان است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که پرچمداری عملی خود را از سیره امام سجاد (ع) در سطح جهانی نشان دهیم، گفت: با نام‌گذاری بندرعباس به عنوان شهر دوستداران امام سجاد (ع) باید همه ظرفیت‌های استان در خدمت این هدف و جایگاه مهم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به نام استان هرمزگان ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اتفافات مهم سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات و خطرات زیاد ناشی از شیوع ویروس کرونا، کادر درمان برای نجات جان بیماران بسیار فداکارانه کار کردند و خوش درخشیدند.

وی افزود: مجاهدت سربازان گمنام علم و دانش در حوزه تولید واکسن کرونا یکی دیگر از جلوه‌های فداکاری در حوزه بهداشت و درمان است و باید به آن‌ها نیز خداقوت گفت.

امام جمعه بندرعباس گفت: پیشرفت‌های کشور و رونمایی از تجهیزات پیشرفته در حوزه صنعت دفاعی و دور زدن تحریم‌ها در شرایط سخت کرونایی هم باعث تعجب جهانیان شد.

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

278309