راه‌اندازی سامانه راهنمای پیامکی گردشگری آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از راه‌اندازی سامانه راهنمای پیامکی گردشگری استان خبر داد.

تصویر راه‌اندازی سامانه راهنمای پیامکی گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش سایت خبری پرسون به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۹ ضمن اعلام این خبر، گفت: در راستای تسهیل دسترسی هم‌استانی‌ها و گردشگران به اطلاعات اداره‌کل استان، جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، سامانه راهنمای پیامکی گردشگری راه‌اندازی شد.

او ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده هرگونه اطلاعات اعم از عکس‌ها، ویدئوها، اطلاعات تاریخی، موقعیت مکانی و مسیریابی (لوکیشن)، تلفن‌های تماس، نشانی سایت و شبکه‌های اجتماعی، دانلود نقشه‌های گردشگری و بروشورهای راهنما و ... هر یک از عبارات "گردشگری آذربایجان شرقی، موزه آذربایجان، موزه قاجار، خانه حیدرزاده و گوهردستان" را به شماره ۱۰۰۰۰۴۱۰۴۱ پیامک کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: طی سال ۹۹ یکی از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل استان توسعه زیرساخت‌های تبلیغات و معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان به‌واسطه امکانات دیجیتالی و الکترونیکی بود که در کنار انتشار ویدئوها و تورهای مجازی ابنیه تاریخی استان در پایان سال شاهد راه‌اندازی سامانه راهنمای پیامکی گردشگری استان نیز هستیم.

278275