۷۱ پروژه در بروجن افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار بروجن گفت: امسال ۷۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان و با اشتغال بیش از ۱۴۲ نفر در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ زنی شد.
تصویر ۷۱ پروژه در بروجن افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش سایت خبری پرسون ازچهار محال و بختیاری، مسعود ملکی فرماندار بروجن در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۹ گفت: امسال ۷۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان با اشتغال بیش از ۱۴۲ نفر افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی افزود: پیگیری جدی‌تر مطالبات مردم به‌ویژه در بخش‌های اقتصادی و معیشتی مورد توجه مسئولان باشد.

ملکی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن رسانه‌های گروهی را تقویت، عملکرد دولت را به مردم اطلاع‌رسانی و از هرگونه فرافکنی و پرداختن به مسایل حاشیه‌ای خودداری کنند و تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

ملکی به نزدیکی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: مسئولان برای حضور گسترده مردم در این عرصه همراه با امنیت، سلامت و قانون‌مداری تلاش کنند.

وی گفت: هیچ‌کدام از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن حق ندارند له یا علیه داوطلبان و کاندیدا‌های انتخاباتی فعالیت داشته باشند.

فرماندار بروجن افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظفند تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی انجام دهند.

ملکی با اشاره به کمبود جدی بارش‌ها در شهرستان بروجن گفت: اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه بحران مرتبط با تامین آب در بخش‌های مختلف شهری و روستایی ضرورت دارد.

فرماندار بروجن به فعالیت‌های مرتبط با تعطیلات نوروز در شهرستان بروجن اشاره و تاکید کرد: شیفت‌بندی اصناف، دستگاه‌های اجرایی، تامین به‌موقع کالا‌های اساسی به‌همراه تعطیلی بقاع متبرکه و پرهیز از برگزاری هرگونه مراسم در دستور کار است.

ملکی به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: تمامی اماکن تفریحی، گردشگری و توریستی شهرستان بروجن در نوروز تعطیل و حضور گردشگران در آن ممنوع است.

وی یادآور شد: شهرداری بروجن ساماندهی صنایع مزاحم و نیمه‌مزاحم و میدان میوه و تره‌بار این شهر را در دستور کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام امیر قلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استکبار جهانی پاسخ فشار‌های حداکثری را گرفت و به نتیجه نرسید.

وی تاکید کرد: باید در حوزه اقتصادی کشور مانند بخش‌های علمی و دفاعی به پیشرفت رسید تا بتوان مقابل دشمن ایستاد.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از فرصت‌های کنونی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده و بهره‌گیری کنند.

وی گفت: متاسفانه بسیاری مدیران دستگاه‌های اجرایی ریسک‌پذیری ندارند و همین عامل باعث عقب‌ماندگی در برخی حوزه‌ها شده است.

جعفری با اشاره به خشک‌سالی‌های مستمر در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکل آب آشامیدنی بخش‌های شهری و روستایی شهرستان بروجن از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند.

278238