مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خبر داد؛

آمادگی 2 سد بزرگ آذربایجان‌غربی برای استقبال از مهمانان نوروزی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از آمادگی ۲ سد شهرچای ارومیه و حسنلوی نقده در مرکز و جنوب استان برای میزبانی مسافران نوروزی خبر داد.
تصویر آمادگی 2 سد بزرگ آذربایجان‌غربی برای استقبال از مهمانان نوروزی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، اتابک جعفری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی ها شهروندان و مسافران می‌توانند از دوم تا دوازدهم فروردین ماه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۶ عصر از سدهای شهر چای ارومیه و حسنلوی نقده بازدید کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین موارد در این بازدیدها، در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی و حفاظتی است که امیدواریم مورد توجه بازدیدکنندگان باشد تا حادثه ای برای آنها ایجاد نشود.

مدیر آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی یادآور شد: در نوروز سال گذشته به علت شیوع کرونا، بازدید از بسیاری اماکن گردشگری به ویژه سدها ممنوع شده بود.

جعفری خاطرنشان کرد: دریاچه‌های پشت سد از زیباترین مکان های آذربایجان‌غربی است و در اوایل بهار نیز به دلیل وجود آب زیاد در پشت این دریاچه ها زیباتر از دیگر زمانهای سال است.

خاطرنشان می‌شود سد شهرچای ارومیه در حدود ۱۰ کیلومتری ارومیه قرار دارد و در جاده ای زیبا در مسیر ارومیه به سیلوانا واقع شده است و سد حسنلوی نقده نیز در مسیر ارومیه - نقده واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد که همواره گردشگران را جذب می کند و 14 سد در حال حاضر در آذربایجان‌غربی بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/

278229