یادداشت میهمان؛

جیب های خالی، شکم های گرسنه

یادداشت/ سنگ پای قزوین که در ضرب المثل های ایرانیان مظهر پررویی است در برابر دولتمردان وطنی سر تسلیم فرود آورده و طی بیانیه ای رسما از مظهر پررویی کناره گیری نموده و در برابر مردم شرمساری خود را اعلام نموده است.

تصویر جیب های خالی، شکم های گرسنه

سایت خبری پرسون ـ در حالیکه سال 99 به روزهای پایانی و ایستگاه آخر خود نزدیک می شود و تقریبا سه روز دیگر سوت پایان سال نود و نه توسط قاضی میدان «روزگار» به صدا در خواهد آمد اما با این وجود بسیاری از جیب ها همچنان خالی است و چه شکم هایی که گرسنه سر بر بالین می گذارند.

معلمان بازنشستگان و بسیاری از کارمندان ادارات و دستگاههای مختلف دولتی کارگران و مستمری بگیران و... همچنان چشم انتظار حقوقی هستند که از ماه پیش، پیشخور شده است

در این میان خبر رسیده که سنگ پای قزوین که در ضرب المثل های ایرانیان مظهر پررویی است در برابر دولتمردان وطنی سر تسلیم فرود آورده و طی بیانیه ای رسما از مظهر پررویی کناره گیری نموده و در برابر مردم شرمساری خود را اعلام نموده است.

اما با این وجود برخی از مسئولان علیرغم اقدام سنگ پای قزوین باز هم مرزهای وقاحت و شرمساری را برای هزارمین بار در نوردیده و چشم در چشم ملت آنان را به نخوردن گوشت و مرغ ماهی و میوه و..... فرا می خوانند در حالیکه خود از فرط خوردن مال مفت فربه فربه تر شده اند.

آن یکی رامبد جوان که زایمان سومین همسرش در کانادا و گرفتن تابعیت از سرزمین دزدان واختلاس گران ایرانی جنجالی به پا کرد.

از بهشت غارتگران ملت ایران به صفحه تلویزیون و برنامه ای بی محتوا و ....تحت عنوان خندوانه بازگشته است و مردم را به مقاومت و جنگیدن با گرسنگی دعوت می کند.

و یا آن یکی مسئول در اوج و قاحت میگوید گوشت نخورید در حالیکه سرانه مصرف گوشت در ایران به حد کشورهای آفریقایی و حتی کمتر رسیده است. بر اساس اعلام مرکز آمار سرانه ایران به ۶ تا ۸ کیلوگرم رسیده است.

گزارش فائو: سرانه مصرف غنا ۹، گینه ۶.۵، نیجریه ۸.۵ و تانزانیا ۱۰ کیلوگرم است. سرانه یمن با ۱۴.۵ و کره شمالی با ۱۰.۸ کیلو از ایران بالاتراست!!

سیدوحید حسینی ـ روزنامه نگار

278207