دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

خبرنگاران و رسانه ها در مقابل زمین خواری سکوت نکنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: از همه اهالی قلم و رسانه درخواست داریم که نسبت به زمین خواری و دست اندازی به عرصه های طبیعی توسط برخی از سودجویان هوشیار باشید و چهره آنان را برای جامعه و مردم افشا سازید.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمود الله مرادی؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز در نشست خبری با خبرنگان اظهار داشت: از رسانه های استان کردستان درخواست داریم که کارهای انجام شده در این خطه را رسانه ای کنند تا مردم از خدماتی که انجام می گیرد، مطلع شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: از سوی دیگر با توجه به اینکه وضعیت جامعه مناسبت نیست، بازهم از ارباب جراید درخواست داریم که همواره به مردم امید بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز پاسدار، اظهار داشت: هر جایی که نیاز بوده و هست شاهد حضور سپاهیان عزیز هستیم، حال حضور حضوری امنیتی باشد یا حضوری امدادی و کمک رسانی.

الله مرادی در ادامه بیان کرد: متاسفانه از سال گذشته جامعه به نوعی درگیر ویروس کرونا گردید و همین امر هزینه های جانی و مالی بسیاری برای همه به دنبال داشت و در این جا جای دارد از کسانی که در بحث مبارزه با این ویروس منحوس در میانه میدان بودند، تقدیر داشته باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید برای سلامتی جامعه در مقابل کرونا باید برنامه، مراسم های شادی و ... با حفظ ارزشهای دینی و اسلامی برگزار گردد.

وی در ادامه سخنان خود به مسئله زمین خواری توسط برخی از فرصت طلبان و دست اندازان به بیت المال اشاره کرد و عنوان داشت: از همه شما اهالی قلم و رسانه درخواست داریم که نسبت به زمین خواری و دست اندازی به عرصه های طبیعی توسط برخی از سودجویان هوشیار باشید و چهره آنان را برای جامعه و مردم افشا سازید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ما هرگز به دنبال مچ گیری از شخص یا جریانی نبوده و نیستیم، ولی اگر با مستندات بتوان یک تخلف را به سیستم قضا معرفی کنیم بی شک کار بزرگ و خداپسندانه ای صورت گرفته است.

آیین مهر ـ استان کردستان

268131