نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد:

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر تشریک‌مساعی و مشارکت همگانی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام اسلامی، اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و عرصه تحقق این مهم است و مردم با شرکت در انتخابات خود را در تعیین آینده کشور شریک می‌دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اهمیت فراوانی دارد؛ اما انتخابات ریاست جمهوری از آن جهت که انتخاب فرد دوم کشور است و رئیس‌جمهور بعد از رهبری، بالاترین قدرت سیاسی کشور را دارد، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی عامل ثبات نظام اسلامی و انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان در اجرای نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف می‌شود؛ زیرا پیام انتخابات باشکوه برای دشمنان نظام اسلامی این است که نمی‌توانند در این کشور توطئه کرده و تدابیر سوء خود را اجرا کنند.

وی ادامه داد: هر ایرانی با مشارکت در انتخابات و با رأی خود در حقیقت تیری به‌سوی دشمن پرتاب می‌کند و موجب می‌شود دشمن از رسیدن به اهداف سوء خود ناکام و ناامید شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه حضور در انتخابات نشانگر رشد فکری و سیاسی ملت ایران است، افزود: مردم با حضور در صحنه انتخابات به دوستان و دشمنان ثابت می‌کنند که نسبت به امام راحل و ولایت‌فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار هستند، به آرمان‌های انقلاب اسلامی احترام می‌گذارند و حافظ دستاوردهای آن هستند.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی مردم با حضور خود در صحنه انتخابات جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند و این حضور حداکثری مردم زمینه‌ساز ناامیدی دشمنان در اجرای نقشه‌های شوم و افزایش اقدامات خصمانه می‌شود.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ مشارکت حداکثری، اظهار کرد: توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب به مردم شرکت گسترده، قانونمند، هوشمندانه و انتخاب فرد اصلح در انتخابات است، بنابراین مردم باید با توجه و هوشیاری در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه حضور مردم در تمام صحنه‌ها ازجمله انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است، افزود: مهم‌ترین موضوع در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و انتخاب اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان حضور مردم در انتخابات را رصد می‌کنند، ادامه داد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیانگر وحدت، انسجام و پیوند مردم با ولایت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات در سرنوشت کشور و ملت مؤثر است، اظهار کرد: در وهله بعد باید در انتخابات فرد اصلح را انتخابات کنیم؛ چراکه قرار است سرنوشت این کشور و یا شهر و روستای خود را به مدت ۴ سال به وی بسپاریم.

وی با تأکید بر دقت در انتخاب فرد اصلح، افزود: تمام انسان‌ها تکلیف دارند که این امانت الهی را به اهل آن و کسانی که راه شهدا و انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند، بسپارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: باید به کسی رأی بدهیم که امید مستضعفان و محافظ ارزش‌های الهی و پشتوانه نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: البته برنده اصلی در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا همه ما با شرکت در انتخابات درواقع به عزت، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی رأی می‌دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: برنده دیگر در انتخابات نیز فرد یا افرادی هستند که مورد اقبال مردم قرار گرفته و مسئولیت سنگینی را بر عهده می‌گیرند؛ ازاین‌رو باید امانت‌دار بوده و به تعهدات خود عمل کنند.

منبع: ایسنا

268099