حضور معاون شهرداری یزد و دیگر مسئولان در پشت صحنه مسابقه آشپزی "خش خورانه"

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد از مراحل تولید مسابقه بزرگ آشپزی  "خش خورانه" ویژه نوروز بازدید کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، عباس ملازینلی" معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همراه با " احمد پهلوانان" مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد، در پشت صحنه ویژه برنامه نوروزی "خش خورانه" حضور یافتند.

آنها در این بازدید با عوامل این برنامه که به تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در خانه هنر بهشتی در حال فیلمبرداری است، گفت وگو کردند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در جمع هنرمندان این مسابقه بزرگ آشپزی ضمن قدردانی از عوامل تولید این برنامه برای شهر تاریخی یزد، از تلاشهای شبانه روزی گروه اجتماعی سازمان برای تولید این برنامه تقدیر کرد.

ملازینلی با بیان اینکه باور داریم که تیم قابل و توانمندی برای تولید این برنامه نوروزی گرد هم آمدند، افزود: در سالهای گذشته این جشنواره در راستای اصلاح فرهنگ غذایی در یک روز برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، این مسابقه در قالب یک برنامه تلویزیونی در دست ساخت است تا در ایام نوروز برنامه خوب و سازنده ای را در راستای اصلاح فرهنگ غذایی با چاشنی هنر به تماشا بنشینیم.

گفتنی است؛ ۳۲ زوج یزدی آثار خود را برای شرکت در مسابقه به دبیرخانه ارسال کردند و در نهایت ۱۲ خانواده برای تهیه ۳ وعده غذایی پیش غذا، غذای اصلی و دسر انتخاب شدند و بعد از رقابت با راهنمایی کارشناس تغذیه، در نهایت ۳ خانواده برتر انتخاب و تجلیل می شوند.

انتهای پیام/

268047