نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

عملکرد نیروهای امنیتی در کشور و کردستان ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کارآیی و عملکرد نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقوله امنیت کشور و استان کردستان قابل تقدیر و ستودنی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، نشست ائمه جمعه استان امروز به مناسبت هفته سربازان گمنام (عج) و انتخابات 1400 در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: کارآیی و عملکرد نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقوله امنیت کشور و استان کردستان قابل تقدیر و ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کسی که به عنوان ائمه جمعه در جامعه حضور دارند و همچنین خطیب می باشد، باید با توجه به شرایط زمانی و موقعیتی، وضعیت جامعه را به خوبی رصد کند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه داد: کسی نمی تواند منکر برخی از مشکلات در کشور باشد ولی باید این مهم را همه بدانیم که ایران متعلق به همه ماست و در همه عرصه ها همانند انتخابات ما وظیفه حضور پرشور داریم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: از سوی دیگر ائمه جمعه باید در کنار ترویج دین و معنویات، مسئله وحدت و انسجام برادران دینی را نیز یکی از اولویت های خود قرار دهند و این موارد را همواره در خطبه هایی که دارند بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: کسانی که به عنوان امام جماعت در نمازهای یومیه در مساجد حضور دارند، باید با دیگر امامان جمعه برای حل مسایل و موضوعات همواره یک تعامل دوسویه داشته باشند.

آیین مهر ـ استان کردستان

257972