روحیه جهادی به کمک پروژه های نیمه تمام عمرانی فردیس می آید

نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل و مشکلات شهر فردیس با حضور معاون فرماندار فردیس، شهردار فردیس، مجموعه معاونین شهرداری و کارشناسان حوزه معاونت عمرانی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، ظهر سه‌شنبه نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل و مشکلات شهر فردیس با حضور بهزاد پرویزی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس، مصطفی سعیدی‌سیرایی، شهردار فردیس و مجموعه معاونین شهرداری و کارشناسان حوزه معاونت عمرانی فرمانداری برگزار شد.

بهزاد پرویزی اشاره ای به قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان فردیس داشت و گفت: متأسفانه به علت عدم وجود زیرساخت‌های فنی و عمرانی در حوزه‌های مختلف همچنان با مسائل و مشکلاتی مواجه است که رفع این مشکلات نیازمند تعامل و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی با مجموعه شورای شهر و شهرداری است تا با یک عزم و اراده جدی مسیر رشد و توسعه شهرستان فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: بنابراین نقش شهرداری‌ فردیس در شتاب‌بخشی به فرآیند توسعه شهرستان حائز اهمیت است، لذا خواستار تسریع در اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی بالاخص اتمام پروژه های نیمه تمام هستیم.

در ادامه نشست، مصطفی سعیدی‌سیرایی با تاکید بر ضرورت و اهمیت جلسات هم‌اندیشی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی با شهرداری و شورای شهر و فرمانداری افزود: تسریع در اجرایی شدن پروژه‌ها در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان با روحیه جهادی صورت خواهد گرفت.

در پایان نشست مقرر شد، پروژه‌های حائز اهمیت به جد در دستور کار مدیریت شهرستان و مدیریت شهری قرار گیرد و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تخصیص زمین برای استقرار مرکز جامع سلامت، استقرار دو مرکز اورژانس ۱۱۵، استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی سیمین‌دشت و ایجاد مرکز مدیریت پسماند زباله‌های عفونی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به قید فوریت انجام شود.

222539

مطالب مرتبط