۱۰ خانه ترسناک که شاهد قتل هایی فجیع بودند + عکس

خانه‌هایی در سراسر دنیا هستند که قتل‌هایی مخوف در آن‌ها رخ داد و حتی با وجود تخریب هم باز مردم همسایگانشان از بودن این زمین‌ها وحشت دارند.

به گزارش سایت خبری پرسون، بعضی از خانه‌ها در سراسر جهان هستند که اگر دیوار‌هایشان بتوانند صحبت کنند، احتمالاً از وحشت فریاد می‌کشند. وقتی خانه‌ای به بخشی از تحقیقات جدی در مورد قتل تبدیل می‌شود، اغلب طولی نمی‌کشد قاتلان به محل جرم باز می‌گردند تا بخشی از تاریخ واقعی جرم را به دست آورند. پس از کشف اجساد در محل نیز ارواح به این مکان‌ها رفت و آمد می‌کنند.

در ادامه روایت ۱۰ خانه‌ای را آورده ایم که چنان بر کسانی که در این منطقه زندگی می‌کنند و عزیزان کسانی که در آن به قتل رسیده یا مردند تأثیرگذار بود به طوری که گزینه دیگری جز خراب کردن آن‌ها و تبدیلشان به زمین نمانده بود. البته حتی تخریب آن‌ها هم نمی‌توانست خاطراتشان را کاملاً پاک کند. مردم محلی هنوز می‌دانند در این خانه‌ها چه جنایاتی اتفاق افتاده است.

در ادامه داستان این ۱۰ خانه را می‌خوانید:

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

خانه فرد و رز

فرد و رز وست به عنوان یکی از بدترین زوج قاتل سریالی در تاریخ ثبت خواهند شد. آن‌ها در خیابان ۲۵ کرامول، گلوستر سیتی، انگلستان زندگی می‌کردند و آنچه در پشت در‌های بسته اتفاق افتاد چنان نگران کننده بود که از آن زمان خانه خراب و کاملا مسطح شده است. این زوج شرور بین سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۸۷ حداقل ۱۰ زن جوان را با کمک یکدیگر به قتل رساندند. سپس قربانیان را تکه تکه کرده و در انبار یا باغ دفن کردند. این دو حتی فرزندان خود را تهدید کردند که آن‌ها را می‌کشند و در پاسیو خانه دفن خواهند کرد.

پس از دستگیری توسط پلیس در ابتدا، رز هرگونه قتل را انکار کرد، اما دروغ‌های او به زودی از هم پاشید و به دلیل دست داشتن در قتل به حبس ابد محکوم شد. دو دهه پس از این جنایات، شورای شهر گلوستر «خانه وحشت» را خریداری کرد، آن را خراب کرد و محل سابق را به یک معبر عمومی تبدیل کرد. با این وجود، هیچ کس آنچه را که در خیابان ۲۵ کرامول رخ داده فراموش نخواهد کرد.

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

آپارتمان جفری داهمر

هنگامی که افسران پلیس به آپارتمان جفری داهمر در بلوک ۹۰۰ خیابان ۲۵ میلواکی، ویسکانسین رسیدند، هیچ تصوری از اینکه آن‌ها قصد کشف یکی از وحشتناک‌ترین صحنه‌های جنایت در تمام تاریخ را داشتند، نداشتند. داهمر نام مستعار خود را «آدم خوار Milwaukee» گذاشت و طی سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱، ۱۷ مرد و پسر را به قصد کشتن به آپارتمان خود آورد. پلیس هفت جمجمه، یک سر انسان و دو قلب انسان را در یخچال و همچنین یک تنه کامل در فریزر او کشف کرد.

پس از دستگیری آدمخوار دیوانه، همسایگان وی آرزو داشتند تا در اسرع وقت ساختمان خراب شود. این ساختمان در سال ۱۹۹۲ تخریب شد و محل سابق قتل‌های وحشتناک از آن زمان خالی مانده است.

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

خانه آریل کاسترو

آریل کاسترو سه زن قربانی را در موارد جداگانه بین سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ هنگامی که آن‌ها ۱۴، ۱۶ و ۲۰ ساله بودند ربود. سپس آن‌ها را در خانه‌اش در کلیولند، اوهایو به اسارت گرفت. دختران جوان، که در طول زندانی بودنشان در تاریکی نگه داشته شدند و پنجره‌ اتاقشان با تخته‌ای محاصره شده بود. کاسترو بار‌ها با آن‌ها بدرفتاری و آن‌ها را شکنجه کرد.

در سال ۲۰۱۳، هنگامی که کاسترو نتوانست در خانه را کاملا قفل کند، یکی از قربانیان توانست فرار کند با فریاد زدن از همسایگان کمک خواست. کاسترو همان شب دستگیر شد، او فقط یک ماه از حبس ابد خود را سپری کرد و بعد خودش را در زندان با ملافه دار زد. با تشویق تماشاگران و همسایگان در خیابان فقط یک ساعت و ۲۰ دقیقه طول کشید تا خانه وی تخریب شد.

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

خانه خانوادگی پتیت

حمله به خانواده Petit چنان نگران کننده است که به یکی از گسترده‌ترین جنایات در تاریخ ایالت کنتیکت تبدیل شد. در سال ۲۰۰۷، دکتر ویلیام پتیت، همسرش جنیفر هاوک پیت و دختران کوچک آن‌ها هیلی ۱۷ ساله و میکائلا ۱۱ ساله در خانه خانوادگی خود در چشایر مورد حمله وحشیانه دو مهاجم قرار گرفتند. قاتل استیون هیز و همدستش جوشوا کمیسارجهوسکی وارد خانه شدند و ابتدا با چوب بیس بال ویلیام پتیت را مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس سایر اعضای خانواده را کتک زدند و جنیفر را مجبور کردند که با آن‌ها به بانک برود و وجه نقد برداشت کند. او توانست وضعیتشان را به گوش اعضای بانک بدهد، اما موفق نشد. اعضای خانواده پتیت در همانجا به قتل رسیدند و ویلیام پتیت در حالی که عاملان قتل خانه را آتش زده بودند، توانستند فرار کنند. باقیمانده خانه این خانواده خراب شد و اکنون قسمت دیگر باغ محل یادبودی برای این خانواده است.

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

خانه خاندان‌های خونین

بیش از ۱۴۰ سال پیش، یک خانواده چنان مرتکب شرارت شده بودند که به لشکرکشی خونین معروف شدند. خانواده لبت کانتی در کانزاس، از چهار نفر تشکیل شده بود، جان بندر، همسرش الویرا و فرزندانشان جان جونیور و کیت. از سال ۱۸۶۹ تا ۱۸۷۲، او مسافران را به قصد خرد کردن جمجمه، بریدن گلو و سرقت تمام دارایی‌شان به خانه خود دعوت می‌کرد. وقتی مردم منطقه متوجه افزایش مسافران مفقود در این منطقه شدند، جلسه ای را تشکیل دادند.

چند روز بعد از آن جلسه، خانه خانوادگی Benders متروکه شد و مردم محلی بوی وحشتناکی را از داخل آن کشف کردند. پس از تحقیقات پلیس، اجساد ۱۱ قربانی کشف شد. با این حال، سایر موارد گمشده می‌تواند خانواده خونخوار را به ۲۱ قتل گره بزند. امروزه این خانه تخریب شده و چیزی بیش از یک جاده ماسه‌ای نیست.

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

خانه جان کریستی

در لندن، ۱۰ مکان در ناتینگ هیل وجود دارد که همان مکان قبلی نیست. در سال ۱۹۷۸، این مکان دوباره ساخته شد تا خاطرات ناخوشایند ساختمان قبلی فراموش شود. در دهه ۱۹۴۰ و اوایل دهه ۱۹۵۰، جان کریستی قاتل زنجیره‌ای اجساد قربانیان خود را در اطراف خانه پنهان کرد، از جمله دفن آن‌ها در باغ، پنهان کردن آن‌ها در زیر تخته کف گذاشتن اجساد داخل دیوار آشپزخانه. در سال ۱۹۵۳ او دستگیر شد. اعتقاد بر این است که بیش از هشت قربانی آسیب پذیر جان خود را به دست کریستی شوم از دست دادند.

با وجود بازسازی این خانه، ممکن است که اتفاقات بد گذشته از یاد نرفته باشند. صاحب فعلی اعتراف کرد: «من فکر می‌کنم این مکان نفرین شده است. از وقتی که اینجا هستم بدشانسی آورده‌ام من ۴۰ سال اینجا هستم سلامتی من از بین رفته همه چیز از بین رفته است.»

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

خانه تد باندی

تد باندی به قتل ۳۰ زن و دختر جوان در هفت ایالت بین سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ اعتراف کرد. با این حال، اعتقاد بر این است که تعداد واقعی قربانیان بسیار بیشتر است، زیرا او اجساد را در چندین منطقه خلوت دفن کرد. یکی از مکان‌هایی که برای او به یک مکان کشتار تبدیل شد، دره یوتا بود. خانه مسکونی سابق قاتل زنجیره‌ای ویران شده و فقط آجرهایی پراکنده باقی مانده است. با این حال، انبار این خانه هنوز سالم است.

باندی هنگامی که در آگوست سال ۱۹۷۴ در دانشکده حقوق دانشگاه یوتا پذیرفته شد، به این شهر نقل مکان کرد. اعتقاد بر این است که او در زمان حضور خود در ایالت هشت قربانی بین ۱۶ تا ۱۸ ساله را ربوده و به قتل رساند.

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

خانه آنتونی ساول

دو سال پس از آنکه آنتونی یا غریبه کلیولند ساول ۱۱ زن را بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به قتل رساند، خانه قبلی او در خیابان امپریال در محله Mount Pleasant در کلیولند تخریب شد. این ملک جایی بود که اجساد قربانیان در حالت‌های مختلف پیدا شد. بیش از ۵۰ نفر، از جمله بستگان قربانیان برای تماشای تخریب خانه مرگ در خارج از ملک جمع شدند.

اعضای خانواده قربانیان در نامه ای نوشتند: «به منظور جلوگیری از اقداماتی که باعث بی‌احترامی به عزیزان ما، خانواده و جامعه ما شده، تخریب باید به گونه‌ای انجام می‌شد که هیچ قطعه‌ای از اموال باقی نماند.»

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

میرا هندلی و خانه ایان بردی

از نظر بسیاری مایرا هندلی و ایان بردی چهره واقعی شیطانی هستند. در اوایل تا اواسط دهه ۱۹۶۰، آن‌ها پنج کودک بین ده تا ۱۷ ساله را کشتند. اجساد سه نفر از قربانیان در گور‌های سدلوورث مور کشف شد، اما این زوج هرگز فاش نکردند که اجساد دیگر قربانیان را کجا دفن کردند. هندلی در سال ۲۰۰۲ و بردی در سال ۲۰۱۷ در پشت میله‌ها درگذشتند و اطلاعات مربوط به قتل‌ها را تا پایان عمرشان فاش نکردند.

خانه‌ای که قاتلین در آن زندگی می کردند و مکانی که محققان جسد آخرین قربانی را پیدا کردند یکی بود و پس از دستگیری زوجین تا سال‌ها خالی ماند. هیچ کس نمی‌خواست در ملکی زندگی کند که در آن دو تن از بزرگترین هیولا‌های انگلیس شبانه با آرامش می‌خوابیدند. این ملک در سال ۱۹۸۷ تخریب شد و از آن زمان این زمین همچنان خالی مانده است.

10 خانه ترسناک که به طرز آزاردهنده ای تخریب شدند

قلعه قتل دکتر

در سال ۱۸۸۵، دکتر اچ. اچ. هولمز به محله Englewood شیکاگو نقل مکان کرد و قلعه قتل معروف خود را ساخت. این سازه هزارتو مانند دارای اتاق‌های مختلفی بود. اتاق‌ها عایق صوتی داشتند و بسیاری از معابر مخفی باعث می‌شد مهمانان به حالت گمراهی در بیایند. هولمز به دلیل سود مالی قاتل شد او اغلب اسکلت قربانیان خود را به مراکز تحقیقات پزشکی می‌فروخت.

حدس زده شده که تعداد واقعی قربانیان به ۲۰۰ نفر برسد، اما هولمز فقط به ۲۷ قتل اعتراف کرد. او در سال ۱۸۹۶ در زندان مویمانسینگ در فیلادلفیا به دار آویخته شد. در سال ۱۹۳۸ سرانجام قلعه قتل تخریب شد و اکنون یک اداره پست به جای آن ساخته شده است. راهنمایان تور شیکاگو هنوز گروه‌ها را به محل سابق قتل‌ها می‌کشانند.

257675