سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان:

سارق ویلاهای کوهپایه، چاه را به عنوان مخفیگاه انتخاب کرده بود

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق ویلا و منازل مسکونی که یک چاه را به عنوان مخفیگاه انتخاب کرده بود، خبر داد و گفت: با دستگیری این سارق 20 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، سرهنگ"مهدی پورامینایی" اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلا و منازل مسکونی در دهستان "کوهپایه"، ماموران پاسگاه ده لولو فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند سرنخ هایی از سارق و مخفیگاه او به دست آورند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی به محل شناسائی شده که یک زمین زراعی بود، اعزام شدند و با هوشیاری و جست و جوی دقیق محل موفق شدند، سارق را که درون یک چاه مخفی شده بود، دستگیر کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: متهم دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با مستندات قانونی پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت از 20 ویلا و منزل مسکونی در دهستان کوهپایه معترف شد.

وی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: ویلا و خانه باغ ها به جهت خالی از سکنه بودن در اکثر مواقع باعث ایجاد وسوسه سرقت می شوند که می طلبد شهروندان گرامی با نصب تجهیزات بازدارنده مانند دوربین های نظارتی، دزدگیر و همچنین استفاده از سامانه مها فرصت ارتکاب جرم را از بین ببرند.

257572