سردار سلامی هیچ صفحه‌ای در شبکه‌‌های اجتماعی ندارد

روابط عمومی سپاه طی اطلاعیه‌ای انتصاب هرگونه صفحه در فضای مجازی به سرلشکر سلامی را تکذیب کرد.
تصویر سردار سلامی هیچ صفحه‌ای در شبکه‌‌های اجتماعی ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه کانال و صفحه در فضای مجازی از جمله در توئیتر به سرلشکر حسین سلامی را رد و اعلام کرد: فرمانده کل سپاه هیچگونه کانال و صفحه رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد و مواضع و دیدگاه‌های رسمی ایشان صرفاً از طریق سایت سپاه نیوز اعلام می‌شود.

در پی انتشار برخی اخبار و اظهار نظرها در شبکه‌های اجتماعی و ارجاع آن به صفحه منتسب به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای با رد انتساب این صفحه به وی، تصریح کرد: همانگونه که در گذشته نیز اعلام شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده کل سپاه هیچگونه کانال و صفحه رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارند و صفحات منتسب به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در توئیتر و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی جعلی است.

این اطلاعیه با تاکید بر اینکه " از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انتظار می رود از هرگونه توجه به اخبار و محتوای مجعول منتشره در برخی کانال ها که به فرمانده کل سپاه نسبت داده شده است پرهیز کنند "،خاطر نشان کرده است: هرگونه اطلاع رسانی مواضع، دیدگاهها و اظهار نظرهای رسمی سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صرفا از طریق سایت "سپاه نیوز" به نشانی www.sepahnews. com صورت می پذیرد و یادآوری این نکته نیز ضروری است.

257560

مطالب مرتبط