رئیس سازمان آتش نشانی سنندج:

«چهارشنبه سوری» را تبدیل به «چهارشنبه سوزی» نکنیم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بیش از یکصد نیروی آتش نشانی در ایستگاه های هشتگانه شهر سنندج در شب چهارشنبه سوری در آماده باش کامل قرار داند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدسهیل فضل وزیری؛ رئیس سازمان آتش نشانی سنندج امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه چهارشنبه سوری قرار داریم، روزی که در آن هر ساله شاهد حوادث بسیاری برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان هستیم.

رئیس سازمان آتش نشانی سنندج گفت: به همین منظور نیروهای آتش نشانی در این ایام در حالت آماده باش می باشند تا به هرگونه حادثه احتمالی سریعا رسیدگی کنند.

فضل وزیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امسال بیش از یکصد نیروی آتش نشانی در ایستگاه های هشتگانه شهر سنندج در شب چهارشنبه سوری در آماده باش کامل قرار داند.

رئیس سازمان آتش نشانی سنندج در ادامه سخنان خود عنوان داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد بحران کشور و استان، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و عید نوروز سه اکیپ از آتش نشانان سنندجی در سه نقطه اصلی از شهر سنندج هم مستقر شدند .

فضل وزیری در ادامه تاکید کرد: این 3 اکیپ در سه نقطه شهر سنندج یعنی در میدان آزادی، میدان انقلاب و سه راه حبیبی از نیمه دوم اسفندماه مستقر شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی سنندج خاطرنشان کرد: از سوی دیگر از شهروندان درخواست می کنیم که در چهارشنبه سوری امسال از هرگونه تجمع به علت شیوع ویروس کرونا به شدت پرهیز کنند تا شاهد شیوع و گسترش بیشتر این ویروس منحوس در سطح جامعه نباشیم.

آیین مهر ـ استان کردستان

257443