فرماندار شهرستان سقزدر گفت وگو با پرسون:

اولین حادثه چهارشنبه سوری رقم خورد/ منزل مسکونی در شعله های آتش سوخت

فرماندار شهرستان سقز گفت: شامگاه دیروز شخصی که در منزل خود اقدام به ساخت مواد محترقه دست ساز می کرد باعث حادثه شد.

کردستان ـ کامل کریمیان؛ فرماندار شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: همه ساله در چنین روزهایی که به چهارشنبه سوری نزدیک می شویم شاهد حوادث بسیاری در سطح استان به ویژه شهرستان سقز هستیم.

فرماندار شهرستان سقز گفت: متاسفانه شامگاه دیروز شخصی که در منزل خود اقدام به ساخت مواد محترقه دست ساز می کرد باعث حادثه شد.

کریمیان با اشاره به وقوع انفجار و آتش سوزی در منزل مسکونی فرد مذکور، اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی شهرداری سقز در کمترین زمان ممکن خود را به محله وقوع حادثه در شهرک «حاجی کمالی» این شهر رساندند.

فرماندار شهرستان سقز در ادامه سخنان خود بیان داشت: به علت شدت انفجار زیرزمین این منزل مسکونی به همراه خودروی پارک شده در پارکینگ به شدت آسیب دیدند و دو نفر نیز در این حادثه به مصدوم شدند که هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

کریمیان با اشاره به اینکه حال یکی از مصدومان وخیم می باشد، گفت: شدت این انفجار به حدی بود که نه تنها باعث آسیب رساندن بسیار زیادی به منزل مسکونی مذکور گردید، بلکه موج انفجار باعث شکسته شدن شیشه خانه های اطراف محل حادثه گردید و صدای انفجار در کل سقز شنیده شد.

فرماندار شهرستان سقز در پایان سخنان خود گفت: عدم رعایت دستورالعمل ها و هشدارها باعث به وجود آمدن چنین حوادثی در چند روز مانده به عید نوروز می گردد.

آیین مهر ـ استان کردستان

246983