رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

اجرای طرح ترافیکی پایان سال، آغاز شده است

سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: طرح روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام از 20 اسفند ماه برای نظارت بر ترافیک روز‌های پایانی سال با جدیت تمام دنبال می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام سرهنگ ابوالفضل کهزادی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، با اشاره به شروع طرح نوروزی از ۲۰ اسفند ماه گفت: طرح روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام در روز‌های پایانی سال با جدیت تمام دنبال می‌شود.

سرهنگ کهزادی اظهارداشت: در اجرای این طرح تمام نیرو‌های ستادی، تجهیزات و امکانات پلیس به کار گرفته شده تا مردم در روز‌های پایانی سال با مشکلات کمتری در رفت و آمد مواجه شوند.

او با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و به حداقل رساندن حضور در اجتماعات، از مردم خواست تا حد امکان از آوردن خودرو‌های شخصی در مسیر‌های پرتردد و مرکز شهر خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد:علاوه بر استقرار پاس‌های پیاده در نقاط تردد، ۴ گشت نامحسوس و ۵ گشت آشکار برای نظارت بر ترافیک در نقاط حاشیه شهر ایلام فعال شده است.

سرهنگ کهزادی بیان کرد: ایجاد آلودگی صوتی، پارک خودرو در نقاط توقف ممنوع و یا به صورت دوبله از مواردی است که پلیس به طور جدی با آن‌ها برخورد می‌کند.

او اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در کلیه شهرستان‌ها در حال اجراست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

257429