«خدمت بی منت»، اولویت نخست شعب بانک ملی ایران است

در شرایطی که بنگاه های اقتصادی، شیوه، زمان و مکان فعالیت خود را با استناد به اصل «لزوم سودآوری» طراحی و اجرا می کنند، بانک ملی ایران «خدمت بی منت» به عموم مردم و مشتریان را بدون توجه صرف به تعادل درآمد و هزینه استراتژی خود قرار داده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، اکنون بسیاری از نقاط دورافتاده کشور، جزایر مسکونی خلیج فارس، نقاط صفر مرزی و حتی کویر مرکزی که هیچ توجیه اقتصادی مشخصی برای فعالیت در آنها وجود ندارد، از خدمات اقتصادی، بانکی و مالی بانک ملی ایران بهره می برند.

بانک ملی ایران که متعلق به دولت، بیت المال و مردم است، تنها با دیدگاه هزینه و فایده اداره نمی شود، بلکه هدف نخست آن پیاده سازی اهداف بلند اقتصادی کشور و ارائه خدمات عمومی به مشتریان است و طبیعی است که در این مسیر، بسیاری از هزینه های اجتناب ناپذیر بر این بنگاه اقتصادی – اجتماعی تحمیل شود.

در چنین شرایطی، زیان دهی بخش قابل توجهی از شعب بانک ملی ایران پدیده ناشناخته ای نیست و این مساله، مبتلابه بسیاری از نهادهای حمایتی دولتی است.

با این حال توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال، کاهش هزینه های غیرضرور و نیز ادغام شعب با بهره وری کم طی سال های اخیر، به مرور زیان ناشی از فعالیت شعب مورد اشاره را کاهش داده است.

بانک ملی ایران به پشتوانه سرمایه عظیم مردمی خود، خدمات رسانی به مشتریان در بیش از 3300 واحد را وظیفه ای قطعی می داند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

257382

سازمان آگهی های پرسون