ثبت نام ۱۲۴ نفر تاکنون در انتخابات شورای اسلامی در گیلان؛

بیشترین تعداد ثبت نام‌شدگان در رشت/ شفت تاکنون بدون مشارکت

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تا ساعت ۱۸ روز ۲۱ اسفندماه ۱۲۴ داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهرها در گیلان ثبت نام کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، محمود قاسم‌نژاد شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین روز از ثبت نام عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای گیلان 64 نفر از داوطلبین موفق به ثبت نام شدند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: 41 نفر به شکل غیر حضوری و 23 نفر به شکل حضوری ثبت نام کردند؛ تا ساعت 18 مورخ 21 اسفندماه در مجموع 124 نفر موفق به ثبت نام در این انتخابات شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد؛ از این تعداد 68 نفر غیر حضوری و 56 نفر به شکل حضوری ثبت نام کردند و 115 نفر از ثبت نام‌شدگان آقا و 9 نفر از آن‌ها خانم هستند.

قاسم‌نژاد بیان کرد: بیشترین تعداد ثبت نام‌شدگان مربوط به رشت با 32 نفر و از شهرستان شفت متأسفانه تاکنون عضویتی برای ثبت نام در شورای اسلامی شهر گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: روز گذشته تعداد مراجعان حضوری بیشتر از غیر حضوری بود امروز براساس آمار سامانه دریافتیم که این آمار برعکس شده و تعداد افرادی که غیر حضوری ثبت نام کردند بیشتر شده است.

قاسم‌نژاد ابراز داشت: توصیه ما به داوطلبین این است که براحتی از بستر الکترونیکی برای ثبت نام استفاده کنند و لذا بررسی و تأیید ثبت نام داوطلبانی که غیر حضوری ثبت نام می‌کنند راحت‌تر است.

منبع: تسنیم

247293