مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری:

جایگاه‌های سوخت در تعطیلات نوروزی آمادگی کامل دارند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در جلسه توجیهی که با حضور نمایندگان شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع (برند) و مالکان جایگاه‌های اختصاصی و مجاری عرضه سطح منطقه ساری، برگزار شد گفت: جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

او از بازدید‌های محسوس و نامحسوس مجاری عرضه در ایام نوروز خبر داد و افزود: کارشناسان و بازرسان طرح نظارت نوروزی به منظور آمادگی کامل جایگاه و پایش مراکز عرضه سوخت در سطح شهرستان‌های منطقه ساری از نیمه دوم اسفند ماه کار خود را آغاز کرده و تا تاریخ ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

سبحان رجب پور هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب‌تر و ارتقای سطح کمی وکیفی مجاری عرضه در ایام نوروز بیان کرد و گفت: جایگاه‌هایی که در محور‌های ورودی و خروجی استان قرار دارند از حساسیت بالاتری برخوردارند و نظافت سرویس‌های بهداشتی و نماز خانه‌ها، آماده به کار بودن تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن تلمبه‌ها و خرید به موقع مواد نفتی از اولویت‌های بازدید طرح نظارتی می‌باشد.

وی انتظارات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دو بخش تخصصی و عمومی از جایگاه‌های سی ان جی را عنوان کرد و برحضور فرد پاسخگو دراین ایام تاکید کرد.

رجب پور ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود درحوزه عرضه فرآورده‌ها از تعامل، همکاری و خدمات مطلوب اکثر جایگاه داران استان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه پیگیری‌های انجمن صنفی جایگاه‌ها در منطقه ساری قدردانی کرد.

در پایان جلسه بر لزوم در معرض دید بودن تابلو‌های پاسخگویی به شکایات تاکید شد تا مسافران و مردم استان بتوانند از طریق مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ و سامانه پیام گیر پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به نحوه عملکرد مجاری عرضه و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق استان اعلام کنند.

247207