جد مک کالب 108 میلیون دیگر از دارایی ریپل خود را به فروش رساند

داده های به دست آمده از XRPscan نشان می دهد، طی هفت روز گذشته، جد مک کالب، موسس شرکت ریپل، بیش از 108 میلیون دیگر از ارزهای XRP از کیف پول “tacostand” خود را به فروش رسانده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، در نیمی از این تراکنش ها، هر کدام 13 میلیون XRP و در نیمی دیگر، 18 میلیون XRP معامله شده است. ارزش این تراکنش ها با توجه به قیمت فعلی ریپل، رقم سرسام آور 252301364 دلار می باشد.

537 میلیون XRP دیگر در کیف پول مک کالب وجود دارد

در زمان نگارش این مطلب، مانده حساب XRP در این کیف پول مک کالب بالغ بر 536996596.086819 واحد توکن XRP است.

اعتقاد جامعه رمزنگاری بر این است که حدود سه میلیارد کوین دیگر برای او باقی مانده است که احتمالاً تا پایان امسال همه آنها را به فروش می رساند.

لازم به ذکر است که پس از تأسیس ریپل با همکاری کریس لارسن (مدیر عامل سابق شرکت)، مک کالب به خاطر اختلاف نظرهای خاصی که با لارسن داشت، در سال 2013 شرکت ریپل را ترک کرد.

برای جبران کمک هایی که وی به تأسیس شرکت کرده بود و در قبال مدتی که مسئولیت مدیریت ارشد فناوری ریپل را بر عهده داشت، کمپانی ریپل چندین میلیارد XRP به مک کالب پرداخت کرد.

نکته مهم این است که مبلغ ارزهای فروخته شده به صورت منظم و تدریجی برای او ارسال می شود تا مانع از ریختن یکباره کل مبلغ در بازار و پایین آمدن قیمت XRP شود. به این شکل فروش یکباره ارزهای مک کالب تاثیری بر نرخ ارز XRP ندارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

247103