بررسی رفتارهای سرمربی استقلال در پرسون؛

فرمول های فکری دردسرساز فرهاد مجیدی

چند روزی از انتصاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال تهران می گذرد. او جانشین محمود فکری شده و قرار است استقلال را به درستی در مسیر قهرمانی قرار بدهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد چهره محبوب آبی هاست هر چند تا اینجا فقط یک برد داشته و نمی توان در رابطه با عملکرد سومین دوره حضور او در استقلال به عنوان سرمربی نظر داد.

اما فرهاد در گذشته نشان داده برخی از فرمول های فکری اش دردسر ساز است. او اگر برخی از موارد را از خودش دور کند قطعا موفق خواهد شد اما اگر بخواهد این موارد را تکرار کند آنگاه...

1-علاقه زیادی به برادرش دارد و همین علاقه باعث شد تا سمت عجیب و غریب «دستیار سرپرست» در استقلال شکل بگیرد تا کلی انتقاد به سمت باشگاه سرازیر شود. فرزاد مجیدی در طول دوران فوتبالی اش بر خلاف برادرش چندان بازیکن مطرح و موفقی نبود و اکنون هم فقط به لطف فرهاد است که هر چند وقت یکبار سر و کله اش در فوتبال پیدا می شود. فرهاد چه نیازی به فرزاد دارد؟ چرا امروز باید «بدعت فرهاد مجیدی در تولید سمت جدید شغلی در باشگاه استقلال» سرتیتر خبری برخی از رسانه ها باشد؟

2-انتقاد دوست ندارد. فرهاد مجیدی از آن دست مربیانی محسوب می شود که به هیچ عنوان انتقاد را برنمی تابد این در حالی است که خودش علاقه زیادی برای ایراد گرفتن از این و آن دارد. به هرحال فرهاد در شرایطی می تواند مربی موفق تری باشد که بتواند با انتقادها کنار بیاید و حتی آنها را با کمال میل بپذیرد. او با اینکه با محمود فکری کنار نمی آید و اختلافات زیادی با او دارد اما یک محوریت مشترک هم با فکری از خودش نشان داده و آن هم اینکه با پیشکسوتان باشگاه استقلال کنار نمی آید و با آنها مدام وارد چالش می شود. فکری با پیشکسوتان کنار نیامد و یکی از دلایل عدم موفقیتش همین موضوع بود. فرهاد به این موضوع دقت می کند؟

3-حاشیه ها به سرعت جذب فرهاد می شوند. هر چه باشد او یکی از محبوب ترین چهره های تاریخ باشگاه استقلال است و هواداران زیادی دارد. اسم فرد هر چقدر بزرگ تر باشد به همان اندازه هم با دردسرهای زیادی مواجه می شود. البته این تا حدودی به این بستگی دارد خود فرد تا چه اندازه بتواند این دردسرها را کنترل کند. متاسفانه مجیدی بارها نشان داده نه تنها نمی تواند حاشیه ها را مدیریت کند بلکه آنچنان عنان از دست می دهد که به آن دامن هم می زند. نمونه اش روزهای آخر سرمربی گری محمود فکری در استقلال بود. فکری و مجیدی به صورت پنهانی کاملا با یکدیگر یک جدل بی سرانجام را آغاز کردند.

4-اپل واچ را کنار بگذارد خیلی خوب می شود! بعد از دیدار با فولاد و پیروزی شیرین در آن بسیاری به این اشاره کردند با اینکه ساعت معروف فرهاد همراهش بوده اما اصلا از آن استفاده نکرده است. او در دوره های قبل که سرمربی گری استقلال را بر عهده داشت با استفاده از این ساعت بر روی نیمکت و کمک گرفتن از افراد بیرون از ورزشگاه خبرساز شده بود. این هم یکی دیگر از همان حاشیه های فرهاد است. فرهاد مجیدی واقعا نیازی به اپل واچ ندارد.

246856