امام جمعه ایلام:

ساخت و سازهای غیر استاندارد، موجب خسارت مالی و جانی می شود

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: باید بر مسئله ساخت و ساز های غیر اصولی و بدون رعایت استانداردهای اولیه برای یک ابنیه، نظارت جدی تری به عمل آورد تا در موقع وقوع بحران ها خسارت کمتر متحمل کشور و مردم شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، اسماعیل نجار؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار؛نماینده ولی فقیه در استان ایلام در دیدار با رییس سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، اظهار کرد: در دین اسلام و سیره معصومین(ع) بر پیشگیری و جلوگیری از وقوع بحران تاکید فراوان شده است.

وی با بیان اینکه مسئله پیشگیری از بحران ها در بین مردم جامعه کم اهمیت شده است، ابراز کرد: متاسفانه در زندگی روزمره برخی از شهروندان موضوع پیشگیری و مدیریت بحران قبل از وقوع آن، کم رنگ و کم اهمیت شده است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر ساخت و ساز بر اساس اصول و نظارت متخصصین، اظهار داشت: بعضا دیده می شود در حریم رودخانه ها ساخت و سازهای صورت گرفته که این مسئله بسیار خطر آفرین است و در صورت بروز یک سیلاب ممکن است خسارا جانی و مالی فراوانی به بار آورد.

وی ضمن تمجید از اقدامات موثر در حوزه منابع طبیعی و موضوع آبخیزداری در استان، گفت: باید بر مسئله ساخت و ساز های غیر اصولی و بدون رعایت استانداردهای اولیه برای یک ابنیه، نظارت جدی تری به عمل آورد تا در موقع وقوع بحران ها خسارت کمتر متحمل کشور و مردم شود.

نوروزی_استان ایلام

246854